Fysioterapi??

Lise Lassaron

Elsker forumet
noen som vet hvor mye jeg må betale ved første besøk.? har henvisning fra lege..men må jeg betale full pris å så få det refundert??? vet ikke korr mang behandlinga æ har rå te å legg ut æ nei..får jo ikke pengan tebake med engang..

hmm..jeg går oxo t fysio,men jeg betaler ingenting..?? Fikk en sånn rekvisisjon(?) fra legen min jeg..

på min står det muli en bekkenløsning..

men æ ska vel ikke bettal mer enn egenandeln? det står jo det at gravide ska kun betal egenadel ved hennvisning fra lege.. det gjelds vel alle trur æ

Egenandelen varierer litt fra institutt til institutt. Ring på forhånd og spør hva den er.

trudd egenandeln hva fastsatt av trygdekontoret æ? lest nå et skriv om det på legekontoret...... så får dem dekt som e over dein summen tebake fra trygdekontoret igjenn..altså instetutte..sjer æ e litt blå på område her..hehe

hær hva det æ fannt innpå trygdekontoret sine sia...

Hos fysioterapeut:
Egenandel avhenger av behandlingsformen.
For vanlig undersøkelse er egenandelen kr 135,-
For 40 min øvelsesbehandling er egenandelen kr 135,-
For behandling av spesielle sykdommer kr. 50,-

trur nå det e dem som bestemme egenandeln og ikke fysioteraputen..for dem får jo penga av trygdekontoret igjenn det som ble utover egenandeln dekt...

hmm....trur nå det

takk for det..prøve å finn kommune dreven fysio men har ikke peiling på korr æ ska leit henn..hehe

Back
Topp