fysioterapi

BenteogLeah

Forelsket i forumet
Er det flere som har dårlige erfaringer?

Vi gikk til fysio i over 2 mnd uten den store fremgangen. Det viste seg etter besøk hos manuellterapeut at hun hadde kiss. Nå foreslo helsesøster fysioterapi igjen, men jeg syns ingenting om de metodene de bruker!!!!!!!!!

Hvilken metoder?

Han lagde blåmerker på henne blandt annet. Presset henne så hard ned i bordet at hun ble blå to plasser på brystet. I tillegg ble hun så utslitt at hu bare lå der te slutt. Klarte ikke å gråte mer å heller ikke holde ryggen oppe. Va akkurat som en potetsekk:(

Det va skikkelig fælt!!!!! Det viste seg at hu hadde låsninger i hele ryggen og nakken. Å så har han holdt på sånn med henne i over 2 mnd. Når jeg spurte om dette med blåmerkene sa han at det kunne skje[:@] Får vondt i magen av å tenke på det!!

Er dette normalt??

synd at du hr dårlig erfaring.

men tror jeg hadde prøvd igjen, men slvfølgelig hos noen andre

*slettet*

Jeg har bare vært der som voksen (treningsterapi). Så jeg er nok ikke til mye hjelp. Vet det var en del babyer der jeg gikk. Og de hylte ja- men det er vell fordi det ikke allltid er like godt å bli knadd/strekt over vode steder. Man drar jo dit fordi man har vondt. Det høres jo voldsomt ut utenfor kontoret til den aktuelle fysterapeuten. Var et par ute i treningssalen som utrykkte bekryming. Men de andre fysioterapeutene sa at det der er helt normalt. Men jeg vet ikke om babyene fikk blåmerker der da. Men det tviler jeg på, da det var opptil flere babyer der hver gang jeg var der.
Men om du er i tvil så kan du jo besøke en annen. Og om h*n gjør det samme så er det vell normalt. Hvor i landet bor du?

leo har blitt påvist kiss nå og vi var hos fysioterapauten i dag... hun var veldig flink men hun ville heller sende han til osteopat forde nettopp de er EKSPERTER på kiss.... så vi skal dit på tirsdag...

Back
Topp