Fysioterapi?

englemamma18

Elsker forumet
Jeg har et spørsmål om fysioterapi.
Jeg har fått henvisning til fysio pga begynnende bekkenløsning, og har fått time. Må jeg ha med meg noe spesielt til første timen, eller hvordan foregår det? :)

Jeg tok bare på meg klær jeg vanligvis trener i og henvisningen, var alt jeg trengte :)

Timen gikk bra, men jeg får det ikke dekket og har rett og slett ikke råd til å betale mellom 350 og 400kr i uken/annenhver uke for å bli bedre. Derfor må jeg være flink og gjøre øvelser på egenhånd, i tillegg til å ta det svært rolig på jobb :)

Timen gikk bra, men jeg får det ikke dekket og har rett og slett ikke råd til å betale mellom 350 og 400kr i uken/annenhver uke for å bli bedre. Derfor må jeg være flink og gjøre øvelser på egenhånd, i tillegg til å ta det svært rolig på jobb :)

Okei. Synd det ikke blir dekket :( skjønner det ja, blir jo mye penger. Lykke til videre ;)

Håper du er flink og faktisk gjør de øvelsene da :) ! Lykke til og god bedring!

Har du undersøkt om jobben din har behandlingsforsikring? Min jobb har det og takket være det får jeg fysio gratis gjennom jobbforsikringen :)

Du har rett på gratis fysioterapi ved bekkenløsning i svangerskapet. Men legen må henvise deg og du må gå til en fysioterapeut som har refusjonsordning:)

Du har rett på gratis fysioterapi ved bekkenløsning i svangerskapet. Men legen må henvise deg og du må gå til en fysioterapeut som har refusjonsordning:)
Kun hvis legen spesifiserer at det er bekkenløsning med gangvansker

Back
Topp