Fysioterapi

Knøtta

Flørter med forumet
Idag har jeg vært til legen og fått henvisning til fysioterapi, har nemlig så ufattelig vondt i ryggen! Også lurer jeg på om dere vett om man må betale mye for fysioterapi mens man går gravid? Hehe, har ikke allverdens med penger dessverre.. 

Jeg har ikke peiling på hva du må betale når du går gravid. Men har selv gått til fyso før jeg ble gravid. Jeg betalte ingenting det første halvåret, men måtte ha betalt hvis jeg skulle ha fortsatt med fyso etter det.

hvis du får henvisning fra legen din med "bekkenplager med gangvansker" så er fysio gratis...

Gratis :-) Veit mange sier man må ha "bekkenløsning med gangvansker" på henvisninga, men aldri stått på noen av mine....legen min skrev ikke at diagnosen var bekkenløsning engang, han skrev "diagnose: positiv graviditetstest"......han tror ikke på bekkenløsning så tidlig i svangerskapet....

Syrine skrev:
Gratis :-) Veit mange sier man må ha "bekkenløsning med gangvansker" på henvisninga, men aldri stått på noen av mine....legen min skrev ikke at diagnosen var bekkenløsning engang, han skrev "diagnose: positiv graviditetstest"......han tror ikke på bekkenløsning så tidlig i svangerskapet....

Hm... Jeg var hos fysio forrige uke og da fikk jeg beskjed om at så lenge det ikke stod "bekkenløsning med gangvansker" så måtte jeg betale en egenandel. Måtte betale 223 kr første gang, så 178 kr hver gang etter det. Viktig at de har drifttilskudd da, ellers blir det dyrere.

Mamelene skrev:

Syrine skrev:

Hm... Jeg var hos fysio forrige uke og da fikk jeg beskjed om at så lenge det ikke stod "bekkenløsning med gangvansker" så måtte jeg betale en egenandel. Måtte betale 223 kr første gang, så 178 kr hver gang etter det. Viktig at de har drifttilskudd da, ellers blir det dyrere.

Tror fysioterapeutene mine fikser litt på det sjøl hvis legen ikke har skrevet riktig :-) For jeg får det gratis nå, og hadde det gratis i hele forrige svangerskap. Sant, viktig med drifttilskudd!

Back
Topp