Fysioterapi ved bekkenløsning

ChrisC

Flørter med forumet
Jeg har fått henvisning til fysioterapi fra lege. Jeg trente hos fysio ved første svangerskap, men var ikke helt fornøyd med opplegget. Noen som har gode erfaringer med denne typen trening? Evt noen i Trondheims området som har tips til noen som tlbyr denne typen trening? :)

Jeg er hos nyutdannet fysioterapeut og er veldig fornøyd med det. God og få trent litt og gjort øvelser som ikke er smertefulle samtidig som jeg får hjelp til øvelser som stabiliserer[emoji1319]

Jeg går hos fysio, samme som jeg gikk til for flere år siden med det samme. Trener red cord, og har fått noen øvelser jeg kan gjøre hjemme, i tillegg til at hun trykker på triggerpunkter. Er fornøyd.

Går til fysioterapeut for første gang noensinne. Har fått noen øvelser til å bruke hjemme og streng beskjed om å ikke trene styrke på treningssenter. Kun disse øvelsene som gjelder sier hun. Og syns det hjelper en del.
Så har jeg fått akupunktur via henne, var først skeptisk, var der i går og det er første natten jeg ikke har hatt vondt i hoftene!
Så jeg anbefaler akupunktur!

Har også fått henvisning til fysio, men ikkje fått meg time enda. Burde komme meg i gang snart. Så vidt eg har hørt er det veldig gunstig, men ingen erfaring.

Gått til fysio siden uke 10-12 eller noe rundt der, bekkenløsninga er jo der, men det hjelper på å fungere i hverdagen [emoji4] Ville ikke vært uten oppfølgingen jeg får derfra, fysioen jeg har er super på alle måter.

Har vært på Trondheim Fysikalske institutt, men bare på oppstartstime. Skal på gruppetrening fysio neste uke, så kan ikke si så mye om treningsopplegget enda!

Trener pilates hos fysio, det er veldig bra. Går foreløpig bra med bekkenet, trener for å forebygge siden eg hadde bekkenløsning sist. Fysioterapeuten anbefalte kiropraktor vist bekkenplagene kommer.

Back
Topp