Fysioterapi Trondheim

Plutselig en til i magen

Betatt av forumet
Heisann. Ikke sikkert det er noen fra Trondheim her men jeg prøver. Noen som har tips til fysio? sist svangerskap var jeg hos Berit på Trondheim fysikalske. Jeg trivdes godt der men føler jeg kan gjøre de øvelsene selv på treningssenter. Jeg ønsker en mer behandlingsrettet behandling (haha) denne gangen. :)

Jeg er fra barteby!
Har hørt mye bra om Femme! Google de, femmeaktiv.no. Det er også et treningssenter kun for gravide eller mødre. ;)

Jo da men femme er privat. Fordelen med kommunalt er at det dekkes av frikort. Gikk en del hos femme i forrige svangerskap. Synes det var helt greit, men ikke bra nokk til at jeg viker fra egenandel taket :)

Jo da men femme er privat. Fordelen med kommunalt er at det dekkes av frikort. Gikk en del hos femme i forrige svangerskap. Synes det var helt greit, men ikke bra nokk til at jeg viker fra egenandel taket :)

aah.. Har hørt flere som har fått dekt valgfri fysioterapeut tjeneste men mulig jeg har misforstått. Mener de har fortalt at fysioterapi i graviditet er gratis uansett dersom de har plager med feks bekken..

Sniker fra mai... snakket med femme i dag. De er helt privat så det må betales full pris ja. Men taket på egenandelen er 2000kr da. Så får noen timer i 2017 før du kommer dit

Jeg snakket med fysio nå og de mente jeg måtte til spesialist først siden de synes uke 10 var kort ift at det skal være bekkenløsning. Der sa de deriblant at det var så sent på året at jeg ikke kom til og bekke over egenandel [emoji14] men en time til spesialist er vell ok det da.

Back
Topp