Fysioterapi pris, noen som vet?

Med mindre du har problemer med å gå tror jeg ikke det er gratis :/ Du må vel betale selv opp til frikortsgrensa?.. Er ikke helt sikker.. Jeg betaler 420kr for et kvarter hos manuellterapeut..

Jeg betaler 280 for 30-60 min hos kiropraktor så varierer nok fra sted til sted :)

Jeg fikk gratis sist men det var et krav at det sto i henvisningen fra legen "bekkenløsning med gangvansker".

Jeg har fått gratis pga bekkenløsning. Men du kan ikke gå til privat bedrift da ;)

Takk for svar! Jeg leser div på google at man kun får gratis ifm bekken/gåsprerre, men jeg får undersøke hva dem enkelte tar i pris.

Jeg har også gratis pga bekkenløsning. Men vet fra tidligere når jeg har hatt henvisninger, som ikke er svangerskapsrelatert, så betaler man en egenandel, ikke full pris, så det er jo bare å ringe til de forskjellige i området ditt å høre :) Men vil ikke tro det er mer enn 150,- pr gang....

Jeg har fått henvisning fra lege, tar jeg med den til hvilken fysioterapeut jeg vil?

Jeg har fått henvisning fra lege, tar jeg med den til hvilken fysioterapeut jeg vil?

Som sagt, bare ring og hør med de først :) Men tror de fleste er godkjente for det ja?

I Oslo koster det stort sett 300-400 for en time hos fysioterapeut, jeg fikk en liste over fysioterapeuter sammen med henvisninga fra legen. Bestilte time hos studentidretten, og der er prisen så lav at det ikke var noe poeng å bruke henvisning (henvisning gjør bare at prisen begrenser seg til 3-400 (husker ikke nøyaktig pris), og det som er over det får du dekket. Men hos studentidretten kosta det under 300 mener jeg å huske. Veldig dyktige fysioterapeuter også :)

Back
Topp