Fysioterapi mot bekkenplager

Camomille

Gift med forumet
Flere som har det?

Skal til ekstratime hos jordmor i morra da bekkenet er helt pyton om dagene. Tenkte høre om muligheten for å få fysioterapi, så jeg kan trene det/holde det ved like, og kunne jobbe. Blir det verre, klarer jeg ikke jobbe, og akkurat nå har jeg litt skrekken for det.

Noen med erfaringer?

Jeg begynte hos fysio denne uka pga.rygg/bekkenplager, men jeg har vært sykemeldt en stund allerede pga.blødninger...hadde håp om å komme meg tilbake i jobb nå som de har gitt seg, men da kom ryggplagene og fysio vil ikke jeg skal tilbake til jobb helt enda.. Kommer nok veldig an på jobben din..jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage, så har vel ikke det beste utgangspunktet.
Er ikke no moro og ikke jobbe, men får bare tenke at det kommer noe godt ut av detta om noen mnd :))

Ok. Jeg har det mye likt som deg da. Har vært sykemeldt grunnet blødninger, og ekstrem kvalme. Er fortsatt kvalm, men håper det skal gi seg. Så på toppen har bekkenet slått seg helt vrang de to siste ukene. Igår var det så vondt at jeg holdt på å grine når jeg gikk ut for å presse meg til å gå en tur.. (har hjulpet i tidligere sv.skap). 

Jeg jobber i en meget aktiv sengepost, som sykepleier på sykehuset. Ingen god løsning med bekkenplager, men jeg håper jeg skal få det til på et vis, å være i jobb. Bare i det minste kvalmen kan gi seg... :P

Back
Topp