Fysioterapi mot bekkenløsning

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hei!

E d nånn som har vært på d? Har bynt me d idag æg, men d va itj helt som æg trudd.. Koss e d t dåkk som går på d??

Jeg fikk henvisning til fysioterapeut av legen, det viste seg at han ikke var fysioterapeut men manual terapeut, og han var kjempe flink..viste meg masse øvelser, og knakk meg litt pluss henviste meg til bassengtrening for gravide med bekkenløsning. Da jeg var gravid meg oliver fikk jeg og bekkenløsning og gikk til fysio, da fikk jeg bare litt massage og varmebehandling og satt litt på fysioball...husker det ikke var det helt store..anbefaler deg og bytte til manualterapeut...er helt gratis hvis han diagnoserer bekkenløsning..

hm, kanskje d e bedre? D e jo venteliste på fysioterapeuta i kommunen her, så æg betale faktisk behandlinga sjøl.. Litt kjipt hvis d ikke virke da.. [&:]

Jeg får masert opp noen av knutene som har satt seg mot rompa/lårene (gjør skikkelig vond), så har jeg de siste gangene tatt noen øvelser ute i treningssalen. Mest for å lære meg hva jeg kan gjøre og hvordan det skal kjennes ut, slik at jeg kan gjøre det hjemme..

jeg ble henvist av legen.. når han undersøkte meg viste det seg at jeg ikke hadde bekkenløsning, men en låsning i musklaturen som går gjennom bekkenet.. og det gjorde at bekkenet mitt ble skjevt ved symfysen.. jeg er sykemeldt 40% og trener med sånn ball.. er mye bedre no, men det blir vel verre igjen når jeg blir tyngre igjen.. ang betaling: hvis du har bekken løsning med gangproblemer får du det dekka, hvis ikke må du betale egenandel..

Æg fikk henvisning sånn at  æg ska få d dekka. Men d e så lang venteliste blant dem æg sjekka me, så hvis æg villa få hjelp me en gang så mått æg betal sjøl.. Å æg har itj mulihet t å vent i 2 måna æg altså..

Back
Topp