Fysioterapi i gruppe

KatlaJ

Glad i forumet
Ringte fysioterapeut i morges for å bestille time. Håper på hjelp for bekkenplagene mine.
Hun har hatt ferie og i mens har vi blitt noen nye gravide som venter på timer. Hun satt oss opp på gruppetime til uka. Er veldig spent å se hvordan en sånn gruppetime foregår.... Har noen av dere vært med på sånt?

Jeg går på gruppetime hos fysio (i tillegg til egentimer) og har kjempe stort utbytte av det. Her er det en time med trening tilpasset gravide med bekkenløsning og med fokus på å styrke musklene rundt bekkenet og komme seg fort tilbake i form etter fødsel :) Lykke til :)

Jeg går på gruppetime i både sal og basseng med fysio, samt individuelle timer med henne. Synes det er veldig greit. Gjorde det i forrige svangerskap også :)

Takk for svar, høres bra ut.
Da lurer jeg på par praktiske ting.... Skal jeg ha på meg treningstøy? Hvis jeg har fått henvisning fra legen skal jeg da betale noe mindre for timen en ellers?

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

tror at hvis det ikke står i henvisningen at man har gangvansker, da må man betale egenandel. ellers tror jeg det er gratis hvis dt står at man har gangvansker

Ta på deg ei lett bukse/ tights/ treningsbukse og tskjorte/ singlet.. Står det gangvansker så skal det normalt være dekket ..

Back
Topp