Fysioterapeut. Kan man bytte??

Belle

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Eg har gått til fysio med henvisning fra legen siden uke 5. Men kjenner litt på at eg ikke liker hun eg går til, føler det e litt useriøst der. Kan eg bytte og likevel få det dekket?? Har ikke råd til å betale for det selv. Eventuelt hvordan går eg fram med å bytte??
 
Tror det skal gå an ja. Ville tatt en telefon til en fysio og hørt.. Fortalt at du hsr henvisning og ønsker og prøve noen andre da kjemien til der du går nå ikke er optimal?
Skader ikke å prøve ihvertfall.
 
Tror det skal gå an ja. Ville tatt en telefon til en fysio og hørt.. Fortalt at du hsr henvisning og ønsker og prøve noen andre da kjemien til der du går nå ikke er optimal?
Skader ikke å prøve ihvertfall.

Du e jo inne på noe der. Kan høre med noen andre. Går det ikke så vil eg jo ikke nevne det for hun eg går til no...
 
Du e jo inne på noe der. Kan høre med noen andre. Går det ikke så vil eg jo ikke nevne det for hun eg går til no...
Ser absolutt den!
Ganske trøttende om du evt fortsetter etter å ha fortalt at du ikke føler deg vel der.
Så ta en telefon til noen andre og spør om å få prøve en eller to timer der.

Hvis ikke så kan du også se om du finner en manuellterapeut, de trenger ikke henvisning og blir også dekket. Syns de er litt flinkere også. Fysio er ofte mer opptrening osv mens manuellterapeut behandler mer (knekker opp feks)
 
Jeg har også litt dårlig kjemi med hun jeg går til og vurderer å bytte. Det er vell bare å gå til legen å få en ny henvisning kanskje? :)
 
Ser absolutt den!
Ganske trøttende om du evt fortsetter etter å ha fortalt at du ikke føler deg vel der.
Så ta en telefon til noen andre og spør om å få prøve en eller to timer der.

Hvis ikke så kan du også se om du finner en manuellterapeut, de trenger ikke henvisning og blir også dekket. Syns de er litt flinkere også. Fysio er ofte mer opptrening osv mens manuellterapeut behandler mer (knekker opp feks)

Har tenkt veldig på at manuell terapeut sikkert hadde vært bedre... skal manne meg opp til å bytte!!
 
Jeg har også litt dårlig kjemi med hun jeg går til og vurderer å bytte. Det er vell bare å gå til legen å få en ny henvisning kanskje? :)

Du har jo henvisningen ,å ordnet sikkert fysio time selv? Så da er du vel fri til å bytte:)

Eg skal manne meg opp til å bytte. Orker ikke å gå 23 uker til der eg går no... tar å snakker med en ny fysio, så får eg sikkert ny henvisning av legen vist eg trenger det!
 
Back
Topp