Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som vet om noen bra fysioterapeuter i Trondheim som har driftstilskudd?
Helst vil jeg ha en dame. Har fått henvisning av lege pga bekkenproblemer.
Om du har fått henvisning fra lege med diagnose "bekkenplager med gangvansker" som det står på min f.eks, så skal du ikke trenge å betale uansett hvilken fysioterapaut du velger, fikk jeg høre fra fastlegen min i allefall..
Jeg fikk anbefalt hos fastlege (og har lest om andre som er fornøyde) med Berit M. Johansen på Trondheim Fysikalske Institutt i Carl Johansgate i sentrum --> www.fti.no
Hun har egen treningsgruppe for gravide med bekkenplager. Har fått noen helt enkle øvelser til å starte med nå -trener disse på studioet to dager i uken, og hjemme hver kveld. Så får vi bare satse på at det fungerer! Ser bra ut så langt! [:)]
Der har de forresten også treningsgruppe for opptrening etter fødsel også, og det virker som om oppfølgingen er veldig god.. [:)]
Ellers fikk jeg tips av en kollega om at de på Frisk fysioterapi i tegelgården (samme bygget som Elixia på Fossegrenda) er/den gang var en av de beste i byen på bekkenplager, men for min del er det lettere å komme seg til og fra TFI -noe som er greit når man må stikke på trening midt i arbeidstia...