Fysio med driftstilskudd rogaland?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg har store problemer med bekkenet, det er på det stadiet at jeg har måttet finne frem krykker. Jeg er student så i hvert fall nå i desember og januar så har vi ikke råd til at jeg skal gå til kiropraktor. Gikk til kiropraktor sist graviditet da jeg hadde litt lette plager med bakre bekken og kjente på en måte at det var en låsning, men nå tror jeg at jeg har både låsning og muskelsmerter i tillegg til symfysesmerter. Jeg har i tillegg fått vondt i rygg og hofte på den gode siden på grunn av at jeg har gått så skjevt.

Jeg sliter med å finne ut hvem jeg kan kontakte som kan gravide. Er noen av dere fra rogaland (mer spesifikt stavanger, sandnes, sola, klepp, bryne, nærbø) som har gått til en god fysioterapeut med driftstilskudd som har peiling på gravide?
 
Vet dessverre ikke hvem som har peiling på gravide, men jeg fikk en oversikt fra jordmor eller legen i forrige graviditet med ulike behandlere i området. Der mener jeg det også sto om de fikk driftstilskudd eller ei. Har du mottatt det?
 
Back
Topp