Fysio i morra!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Mandag skal jeg endelig til fysioterapeut med det forbaska bekkenet! Spent på hva ho gjør, om jeg får noen øvelser, om ho sender meg på bassengtrening eller hva :) Men jeg må ta med laken og håndkle..? Håndkle kan jeg forstå, men laken? Jaja, ho vet nok ha ho driver med ;)

Fler som får behandling? Jeg har bare vært hos akupunktør fram til nå, og det funker i et par dager, så er det like ille igjen :/ Jeg har ikke klart å finne det aktivitetsnivået jeg faktisk KAN holde uten å få vondt. Og jeg kan ikke ligge på sofaen hele tiden heller.. Æsj, nei! Satse på at jeg får mange gode tips i morra :)

Lakenet er til benken tipper jeg. Hos min får vi utdelt et der som vi har under behandlingen.

I stedet for de deilige engangspapir greiene som legen har liksom? Sounds plausible :) Satser på massasje! ;)

Var hos fysioterapeut for ca en uke siden. Laken var til benken og håndkle til å pakke meg inn når jeg fikk varmebehandling. Kjempedeilig var det og jeg var fin i to dager :-) Fikk også massasje :-)

Oo, varmebehandling! :) Det hørtes deilig ut! Hvor går du forresten Bubba? I Halden et sted antar jeg?

Oo, varmebehandling! :) Det hørtes deilig ut! Hvor går du forresten Bubba? I Halden et sted antar jeg?
Nordsiden fysikalske eller hva det heter for noe. ;-) Er i Halden ja, er også på bassengtrening en gang i uka. Vet ikke om det hjelper, men deilig å bade i varmt vann sammen med andre i samme situasjon:-)

Jeg har vært hos fysio. Ingen trening som hadde no god effekt på meg. Nå går jeg til en kiropraktor. Føler meg kanskje ørlite bedre. Her får kun kommune ansatte tilbud om basseng trening! Kjipt.

I dag HAR jeg så vondt, så jeg gleder meg som en unge til å komme meg dit og høre hva ho sier.. :/

Takk! Bekkenløsning over hele linja, pluss en låsning i venstre side som har ført til en skjevhet i beina :( Skal trene hos ho en gang i uka, pluss gå i anskaffelse av sånn fancy treningsball.. Og satse på at låsningen slipper taket, hvis ikke "må vi gjøre et eller annet".. Veldig hyggelig og forståelsesfull dame da; dyktig!

Har dere (alle som er plaget med bekkenløsning) fått henvisning fra fastlege? Jeg har vært hos akupunktør siden oktober (2 ganger i uka) og det koster så mye og det hjelper ikke mot bekkenløsning (har hjulpetl med kvalm).
Jeg klarer ikke å betale i tillegg fysio eller trenning. Noen tips?

Jeg har henvisning fra lege i alle fall. Pga gangvansker. Legen sendte henvisningen til fysio selv; noe han ikke pleide å gjøre visstnok. Men har du vært hos fastlegen din med bekkenet? Hva sier han eller ho? Har du hatt problemer med det lenge så bare spør om legen kan henvise deg til fysio :)

Ja jeg har vært og hun sa at jeg kunne prøve hos akupunktør første. Jeg ville ikke innromme at jeg var så dårlig pga av HG (silly girl) men plutselig siste uka ble jeg veldig dårlig...skal ringe imorgen med en gang. Hva med basseng trenning?

Jøss, legen min bare rista på hue når jeg sa at jeg gikk til akupunktur :b Men det skader jo ikke å spørre i alle fall.
Vet Bubba går på bassengtrening! :)

Takk for informasjon.... Ja legen har brukt akupunktur selv og hun var som sendte meg der med HG etter to ganger hos leggevakt og mange piller... Litt alternative fastlege ;)

Legen henviste meg til fysio med en gang :-) fysioterapeuten er ei kjempeflink dame som har forståelse for smertene mine ;-)

Jeg fikk henvisning fra fastlege idag. På jakt etter fysioterapeut og bassengtrening i Oslo området :) Takk for hjelpen jenter!

Jeg fikk henvisning fra fastlege idag. På jakt etter fysioterapeut og bassengtrening i Oslo området :) Takk for hjelpen jenter!
Vil anbefale deg å ta kontakt med foreningen for bekkenplagede, og høre hvilke fysiotetapeuter de anbefaler :) Da vet du at du får en som har god greie på bekken, for det er det ikke alle som har.

http://lkb.no/

Back
Topp