fysh for en drøm :(

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
drømte i natt at jeg begynte og blø. :( var et skikkelig ekkel drøm,og håper det bare blir en drøm!

HUff... jeg drømmer også sååå mye rart for tiden..! Det var jo heldigvis bare en drøm, men forstår at du tenker på det..!!

leste et innlegg her inne for en stund siden at det var en som drømte at hun begynte å blø,og et par dager etter så blødde hun,men alt var bra med barnet. men det var nok bare en drøm,og må ikke henge meg opp i det :)

leste et innlegg her inne for en stund siden at det var en som drømte at hun begynte å blø,og et par dager etter så blødde hun,men alt var bra med barnet. men det var nok bare en drøm,og må ikke henge meg opp i det :)

Det var meg det :) Jeg drømte at jeg begynte å blø, så gikk det par dager så kom det litt blod på papiret etter dobesøk. Fikk ul, og alt var bare bra.:D Jeg tenkte veldig mye på det, men grunnen til at jeg blødde litt, var nok pga at vi drev å flyttet, mye mas og stress....pluss at jeg og sambo hadde hatt en liten hyrdestund (hihi) kvelden før, og da skal det visst ikke så mye til før man kan blø litt, for vi er visst sinnsykt følsomme der nede....fikk jeg iallfall vite på ul. Så jeg tror nok du kan ta det med ro og nyte mini'n i magen :) Alt er nok som det skal være, og alt er nok helt fin fint:) :)

har og mange rare drømmer.... heldigvis er de bare drømmer..

Uff:( Kjipt å drømme om sånt! Jeg drømte også at jeg fikk blod på papiret, men det var "bare" pga urinveisinfeksjon, blod i urinen:P Så var litt annerledes stressa når jeg våkna idag:P Tar det som et lite tegn på at jeg endelig har troa på dette, så fokuset blir på andre ting jeg er redd for(har vært endel plaga med grusomme UVI`er siste 2 årene..:/)

Back
Topp