Fyser sånn på

Etterpåklatten2017

Flørter med forumet
Avakado, tomat å løk for tidenxsmile9 å jeg som normalt neste spyr av tomat, men nå må jeg bare ha det hver dag, til frokost, lunsj, middag å alle andre måltid jeg spiser.

Flere som har fått dilla på ting de normalt ikke spiser/liker?

Noen dager her må jeg ha tomatjuice . Kan bare drikke og drikke den masse. Også masse epler .

Jeg syns det er dårlig gjort av butikkene å ha priskrig på smågodt nå som jeg er gravid[emoji23] Gikk bananas, har kjøpt 2kg smågodt i dag[emoji28]

Har forresten ikke fått dilla på noe spesifikt. Det jeg har mest cravings på må være alt av meieriprodukter. Biola, yoghurt, sjokomelk. Jeg skjærer også av noen biter gulost ila dagen og spiser mellom måltider. Til vanlig drikker jeg nesten ikke melk.

Har ikke dilla på noe jeg ikke liker til vanlig, men akkurat nå er jeg hekta på ananas [emoji39][emoji39]

Det blir dessverre også litt ekstra snop nå i en hektisk periode på skolen [emoji85][emoji13]

Brått så er det å finne fiskekaker på middagsbordet her! Før klarte jeg ikke engang å gå inn i et hus hvor det var stekt fiskekaker i panna- men nå derimot.... nam [emoji23]

Hadde tomat tidligere, sikkert noe vitaminer/mineraler i tomat som manglet i kroppen;) nå er det ruccolasalat og aspargesbønner :p

Har fått dilla på DILL...eh, ja, dill faktisk:wacky: spiser dill på nesten alt. Og det er ikke noe jeg har hatt hjemme i skapet før akkurat.

Ellers går det mye frukt, men også blitt helt gærn etter sjokolade:sorry: Jeg har aldri vært glad godteri, sjokolade eller søtsaker...:nailbiting:

Back
Topp