Fyser dere på noe spesielt?

Slofrie

Blir kjent med forumet
Hehe, jeg blir helt RAR av kroppen min!!! Helt helt i begynnelsen kunne jeg spise en toro fiskesuppe alene! Så er det en dag jeg MÅ ha risgrøt, ristet brød med leverpostei, crabsticks, kokt skinke med majones, nudler med biffsmak, farsekaker med brun saus! Det er liksom ALDRI det samme!!! Bortsett fra snop! Igår fikk jeg enormt lyst på sjokoladekake, så da måtte jeg bare i butikken. Så nå sitter jeg her med 95% full langpanne med sjokoladekake.. Fordi jeg ikke orket så mye fordi deigen var så god... Senere på kvelden MÅTTE jeg ha omelett med skinkeost, så da ble det butikken igjen.. Håpløst.... Vet jo aldri hva jeg vil ha dag etter dag. Alt annet jeg prøver vokser i munnen på meg.
Andre som har det sånn?

Jeg har det helt likt som deg... Det er så slitsomt, for det å planlegge funker ikke lenger :( Vil heller aldri ha det samme 2 dager på rad.. Nesten godt å høre at flere har det sånn, selv om jeg ikke ønsker noen det ;)

Ja det er slitsomt. Sliter heldigvis ikke med så veldig kvalme og andre plager, men blir fyktelig dyrt med 2-3 butikkturer hver dag...

Her er det agurk som er den store greia. Plutselig i går fikk jeg sykt lyst på smør. Gnafla i meg selv om jeg vet at det sannsynligvis ikke er det sunneste å sitte å bare maule smør. :-P Kjente lyst på smør i dag også men prøver å styre meg. Hehe

OIoioi!! Hehehe, nei å fyse på smør har jeg ikke gjort enda! Hihi! Men tror jeg kunne sitti med en melkekartong og sugerør og suppa i meg hele dagen. men styrer meg jeg også. Hihi. Hold deg til agurken du ;)

off...eg spiser SÅ mye! ikke for å døyve kvalme...bare for å spise. er drittlei av å være ubehagelig mett. i natt var det helt utrolig hvos mett jeg var. huff...klarer ikke helt å styre meg heller hehe.

det er ingenting jeg MÅ ha, men det er ofte jeg vil, vil, vil ha! hehe. men overlever om jeg ikke får det ;) jeg bare trykker i meg noe annet...hvor på vekten kommer dette til å ende!? ;)

Har det helt likt som deg. Dessverre er det stort sett usunne ting jeg fyser på, men det som har vart lengst nå er... jordbær! Gud hjelpe meg, så lyst jeg har på jordbær! KONSTANT!
I morgen må jeg stoppe i en av bodene og kjøpe en hel kasse, tror jeg.. 

Hehe, ja jordbær er jo så herlig! Men jeg må holde meg unna, for jeg blir klin kokos i magen av for mye.. Glemte å si at saftis er noe som går ned uansett!!

Det eneste som er skikkelig godt nå, hele tiden er appelsinjuice! Den meierienes. Ellers er jeg ikke særlig sulten om dagene, mest småkvalm nesten hele tiden. Jeg som egentlig er veldig glad i kaffe og MÅ ha en kopp om morran, er ikke særlig keen på det lenger, og må tvinge i meg litt når jeg er på/har besøk for de gjestene som ikke vet noe enda!

Er noen dager der jeg ikke er kvalm hele dagen, f.eks. nå fredag som var, og da kunne jeg endelig hive innpå masse sjokolade, for det klarer jeg ikke ellers :)

Forskjellig fra dag til dag, kan brekke meg av ferdiggrilla kylling en dag mens den neste så MÅ jeg ha det til lunsj... Men fyser ikke på godteri eller brus heldigvis slik som sist.

Skulle ønske det var noe som fristet, men for meg er all mat helt pyton om dagen. Sist gikk frukt ned på høykant i flere måneder, så håper på samme sunne cravings denne gang og! Men først må vel kvalmen gi seg:)

Har heldigvis merket det selv, frukt er noe som går ned uansett! Hvertfall de røde eplene man får i sånn 6-pakk! Og kiwi har jeg plutselig fått smaken på!
Men virkelig slitsomt de dagene hvor absolutt ingenting frister som noen nevnte.. Men da får jeg alltids ned en ristet brødskive eller to med leverpostei (MÅ være den gode gamle!)

Her er det de røde Pink Lady eplene, og innimellom bare MÅ jeg ha surt smågodt og sitron-brus, den fra Solo eller Fanta. 

Kjente jeg ble litt små sjalu nå på dere som får i dere mat.. Her går det stort sett i "tvangsmat", bare sånn at jeg ikke ligger over doskåla. Ikke lyst på noe, ikke noe matlyst og sliter med å få i meg mat, huff, hehe.. :)

Stekt egg med HEL plomme!!!!!!!! Kan spise 2-3 om dagen, får aldri nok emoticon  Men satser på at j klarer å holde d i sjakk...

Sjokomelk! :) 

Stort sett ingenting spesielt; bare det er noe forskjellig hver gang!!! Og lite... Og sjelden... Blir nok litt lite inn om dagen ja! Og det som kommer inn, er nøye vurdert og gjennomtenkt ;o) Men det var faktisk en natt mannen måtte lage pizza kl 03:30... Så det blir nok den lysende historien hehe (skal sies vi hadde lagt oss kun litt før altså)

Back
Topp