fyseoterapi - bekkenløsning

~knocked up~

Gift med forumet
Noen med bekkenløsning som går til fyseo?
hva gjør dei og funker det for deg?
Var hos lege i dag og fikk henvisning til fyseo, men hører mange som sier dette funker dårlig..

har en smule "lege-skrekk"... hater å bli tatt på av andre osv pga voldtekt.. [:(]
derfor vil eg vere litt forberedt..

takker for alle svar:)

Jeg skal selv til fysioterapeut på onsdag for bekkenløsning, så jeg kan fortelle når jeg har vært der [;)]

Han jeg snakket med over telefon sa at det var veldig forskjellig fra person til person siden plagene er så ulike.

ja takk, kan gjerne fortelle meg:)
regner med det er en viss forskjell ja men greit å vite sånn noen lunde[:D]

skal ringe rundt i morgen for å finne ut hvem eg skal gå til..[:)]

ORIGINAL: Happygirl84

Jeg går til fysio som bruker triggerpunktpassasje og akupunktur..
Kjempe fornøyd!

oki.. det høres jo bra ut da:) hjelper det?

ORIGINAL: nr 2 på vei

Kjempe fornøyd!

Ja, har hjulpet veldig på meg! Hadde veldig vondt når jeg begynte hos ho!
Da gikk jeg 1 gang i uka, nå går jeg hver 3.uke og har langtfra så vondt i mellomtiden!

ORIGINAL: nr 2 på vei

Kjempe fornøyd!

Ja, har hjulpet veldig på meg! Hadde veldig vondt når jeg begynte hos ho!
Da gikk jeg 1 gang i uka, nå går jeg hver 3.uke og har langtfra så vondt i mellomtiden!

så bra da:) kjempe kjekt for deg:)
håper eg og får noe som hjelper meg..
legen sa til meg at han tror neppe eg blir bedre da men... jippi for en oppmuntring:) hehe

Jeg hadde kjempegod virkning av fysioterapi forrige svangerskap, da ble det brukt triggerpunktmasasje og akupunktur.
Jeg har fått henvisning nå også men har desverre ikke fått noen time enda [&:] sikkert en mnd siden jeg leverte henvisning [:@]

min fysio tok nesten ikke på meg. fikk bare tilrettelegging på hvordan sette seg inn i /ut av bilen/senga, løftemåter, hvordan trene bekkenmuskulaturen.. osv. Fikk INGEN behandling.

Jeg fikk bekkenløsning i 3 mnd... så har det vært bra etter at jeg begynte med litt tilrettelegging på jobben (ble litt bevisst på hvordan jeg jobbet med ungene i bhg...løfter minimalt) men nå kjenner jeg at det er på vei tilbake igjen... :(

så kjipt at du må vente så lenge da[:@]
håper du får en time raskt da, kanskje du skal mase litt på dei[:D]?
eg skal ringe rundt å se hvem som har ledig time fortest mulig..[:D]

ORIGINAL: Fever

min fysio tok nesten ikke på meg. fikk bare tilrettelegging på hvordan sette seg inn i /ut av bilen/senga, løftemåter, hvordan trene bekkenmuskulaturen.. osv. Fikk INGEN behandling.

Jeg fikk bekkenløsning i 3 mnd... så har det vært bra etter at jeg begynte med litt tilrettelegging på jobben (ble litt bevisst på hvordan jeg jobbet med ungene i bhg...løfter minimalt) men nå kjenner jeg at det er på vei tilbake igjen... :(

eg fikk det og så tidlig.. begynte kjenne det sånn smålig i uke 10 og har bare blitt verre og verre.. jobbet lite i sv.skapet.. no har eg vært sykemeldt i en mnd og likevel blir eg bare verre..
ikkje kjekt i det hele..
jobben har ikkje vært noe villig til å tilrettelegge så det er jo ikkje noe lett å jobbe da...
men håper fyseo kan hjelpe.. syns det er kjedlig å gå hjemme kvar dag så kan godt tenke meg å jobbe iallefall litt!!

Jeg skal også til fysio for første gang til torsdag. Så gleder meg til å se om det hjelper!

Ps: Jeg måtte vente en måned før jeg fikk time...de hadde ikke no ledig før.Så ring så fort du kan i tilfelle de har fult opp! Er utrolig kjedelig å gå så lenge å vente på behandling, når man trenger det med en gang![:'(]

Back
Topp