I dag har jeg gomlet en pose lomper og en pakke kjeks som er for kuleis
Noen andre som er fysne nå om dagen? Er 6 uker på fradag,så kvalmen kommer vel snart tenker jeg.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg eter mer eller mindre alt jeg kommer over fortiden...hahahaha... jeg er så sulten hele tiden at er nesten utrolig at det går ann p stappe i seg så mye ila en dag...
hahahaha... nei er umulig å ikke handle...Ja,er helt sykt hva en klarer å putte i seg! Må være la vær å handle tror jeg![]()
hahahaha... nei er umulig å ikke handle...hahahaha...
hahhaahHmmmmm..... eller kankje ikke. Skal ta danskebåten 28.juni ,og da kommer jeg til å gå bananas i taxfree hvis ikke kvalmen har tatt overhånd![]()
hahhaah
jeg skal til østfold (og sverige) 28 juli, og kommer nok til å gå bananas i snopebutikken...hahahaha...
![]()
Agurk er en hit her hittil!!
Vis vedlegget 182870
Har fått dilla på disse. Og har hatt lyst på melk med O'boy o dagesvis. Har vært fri, men har kjøpt 1,1 kilo idag. Det burde holde en stund.![]()
Vis vedlegget 182870
Har fått dilla på disse. Og har hatt lyst på melk med O'boy o dagesvis. Har vært fri, men har kjøpt 1,1 kilo idag. Det burde holde en stund.![]()
Jaaaaa!! Må kjøpe meg flere poser altså!De er jo så syykt gode!!![]()
IFA!!!!! Det hadde jeg helt glemt at eksisterte..Vis vedlegget 182870