I dag har jeg gomlet en pose lomper og en pakke kjeks som er for kuleis Noen andre som er fysne nå om dagen? Er 6 uker på fradag,så kvalmen kommer vel snart tenker jeg.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg eter mer eller mindre alt jeg kommer over fortiden... hahahaha... jeg er så sulten hele tiden at er nesten utrolig at det går ann p stappe i seg så mye ila en dag...
hahahaha... nei er umulig å ikke handle... hahahaha...Ja,er helt sykt hva en klarer å putte i seg! Må være la vær å handle tror jeg
hahahaha... nei er umulig å ikke handle... hahahaha...
hahhaahHmmmmm..... eller kankje ikke. Skal ta danskebåten 28.juni ,og da kommer jeg til å gå bananas i taxfree hvis ikke kvalmen har tatt overhånd
hahhaah
jeg skal til østfold (og sverige) 28 juli, og kommer nok til å gå bananas i snopebutikken... hahahaha...
Agurk er en hit her hittil!!
Vis vedlegget 182870
Har fått dilla på disse. Og har hatt lyst på melk med O'boy o dagesvis. Har vært fri, men har kjøpt 1,1 kilo idag. Det burde holde en stund.
Vis vedlegget 182870
Har fått dilla på disse. Og har hatt lyst på melk med O'boy o dagesvis. Har vært fri, men har kjøpt 1,1 kilo idag. Det burde holde en stund.
Jaaaaa!! Må kjøpe meg flere poser altså!De er jo så syykt gode!!
IFA!!!!! Det hadde jeg helt glemt at eksisterte..Vis vedlegget 182870
Såååå godt!!IFA!!!!! Det hadde jeg helt glemt at eksisterte..