Fysen!!

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg er så fysen i dag! Jeg har så lyst på godteri, men orker ikke å dra i butikken, så da sitter jeg i sofaen med ei pakke Marie-kjeks og en kopp te med ekstra søtning i :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe da er vi to! Dagens inntak har bestått av 2 kyllingpølser, en halv club sandwich, 1 sandwich(is) 2biter vannmelon, 2 spskjeer cappuchino is og to jordbær

Har gjerne en ny dille for hver dag jeg nå :D

Dagens snadder ble fruktbiter, gresk yoghurt, honning og kanel <3 mmmm

Føler ikke jeg gjør annet enn å spise om dagen jeg!
Har lyst på noe hele tiden. Går mye i isbiter og gulrøtter, men mye lyst på søtt oxo! Og jeg vet det ikke blir bedre når amminga starter :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har minimalt med matLYST, men er veldig fysen på alt murlig og ingenting.

Det har gått litt youghurt, sjokolademelk, potetgull, boller, kaker og juice i det siste. :P

Må ha et eller annet hver dag nå. Er litt fælt, for jeg tør ikke veie meg for å se hvor ille det er.
Men prøver å begrense mengden da i det minste.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er KRONISK sulten de siste to ukene, men har ikke lyst på noenting :-/
Har gått ned noen mango, sukkererter, blomkål. Spiser jo vanlig froktost, lunsj, middag og kvelds - men er liksom så fysen uten å vite på hva. Isbitet er digg! Også kjøpte jeg en fjordland risgrøt i dag, så den ligger klar i kjøleskapet. Men har ikke hatt noen cravings gjennom svangerskapet. Har bare hatt en sterk nerve på hva jeg IKKE vil ha :-P
Samboer priser seg lykkelig for at han har sluppet å jakte på noe rart fra bensinstasjonen kl 0130 om natta, som en del av kompisene hans har advart han om at kommer til å skje. :-P

Back
Topp