fysen på noe eller?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
det var jeg, så her sitter jeg å spiser en varm hvitløksbaguette med mozerella....

Jeg har sååå lyst på den røde sorbet isen man fikk kjøpt før i boks. Jeg ser den klart for meg, men husker ikke hva den heter! Har pløyd butikkene rundt her, men finner den ikke! Anyone? ;)

Alt som gir meg halsbrann!! :p så det er bare å holde seg unna!

Jeg har sååå lyst på den røde sorbet isen man fikk kjøpt før i boks. Jeg ser den klart for meg, men husker ikke hva den heter! Har pløyd butikkene rundt her, men finner den ikke! Anyone? ;)
nam.. det hørtes godt ut- men jeg vet ikke hva den heter... Men har sett for meg en Hony hills farm - Cookie Dough som skal være med hjem når jeg skal ut å hente gutta!

Husker ikke hva den heter,og lenge siden jeg har sett den. Men den var fantastisk god! Den gule og forresten!
Men prøvde lollipoppisen, bare som kuleis.... Mmmmm! Herlig, og var en god erstatter:) men tror ikke de selger i vanlig butikk da...

Det går litt i perioder, i det siste mest appelsin,og litt saftis.

Men.......
Jeg gikk på en kjempe-matsmellllll på vei hjem fra jobb nå. Har akkurat trøkka ned en stor pommes frites med ketchup,grillkrydder og dressing samt en vanilje-milkshake.... Dumme dumme gatekjøkkenet..... Heldigvis bare gjort det to ganger på 18 uker,selv om jeg har vært fristet sikkert 20 ganger :-/.....

Husker ikke hva den heter,og lenge siden jeg har sett den. Men den var fantastisk god! Den gule og forresten!
Men prøvde lollipoppisen, bare som kuleis.... Mmmmm! Herlig, og var en god erstatter:) men tror ikke de selger i vanlig butikk da...

Ja den lollipop iaen i boks var knall god- men finner den ingensteder!

Ellers e fant Ben and Jerry Cookie Dough seg godt til rette i handle kurven i sted- gleder meg til ungene er i seng;)

Ja den lollipop iaen i boks var knall god- men finner den ingensteder!

Ellers e fant Ben and Jerry Cookie Dough seg godt til rette i handle kurven i sted- gleder meg til ungene er i seng;)
Den lollipoppisen jeg sikter til får man bare kjøpt på cafe... Som kuleis:) men cookie dough og phish food fra ben and jerrys er jo også bare nydelig! Kos deg i kveld:)

Nei, den lollipop isen solgte de også på boks i en veldig liten periode! Så må nok avsted å få meg det i kuleis! :P Jeg ønsker meg veldig den isen igjen!!

Var den fra Møvenpick? Sikkert stavet feil...

Mmmm nå ligger jeg i senga å har lyst på sorbet!

Back
Topp