fysen på no godt!!

Gina H

Forelsket i forumet
Jeg blir alltid så fysen på no godt på kveldene[&:]
Men skal jo liksom prøve og være litt sunn..
Huffamei!! noen som har noen tips jeg kan prøve for og jekke ned
søtbehovet mitt! noe som kanskje er litt sunt også..[:)]

Moreller [:D]

Sitter og spiser en hel pose nå [:D] Søtt, sunt og godt[:D]

Pærer også, hjelper litt på søtsuge. Og druer.. jeg kan spise metervis [:D]

ORIGINAL: gravidlillemeg

Moreller [:D]

Sitter og spiser en hel pose nå [:D] Søtt, sunt og godt[:D]

Namm[:)] moreller er godt.. skal jammen prøve det tipset^^
håper bare de har moreller da i butikken i morgen!!

Ta en potet! Spis den og kok den... Ta en potet! Husker ikke helt hvordan den der gikk [:D]
Poteter er bare nyyyydelige! Rå som kokte, med litt smør og salt på... men da ble de ikke så sunne likevel.. [8|] 

hadde ikke tenkt  helt på frukten xD
haha! man tenker sikkert ikke så langt når man bare tenker
"KAKER, BOLLER, IS, POTETGULL OG SJOKOLADE" har hatt noen sprekker
men ikke mange, prøver liksom og være sunn!
men med engang jeg har spist den ene sjokoladen får jeg sååå dårlig samvittighet!

Gikk i butikken for en uke siden eller no, da hadde jeg så lyst på appelsin men jeg er jo
så allergisk mot sitrusfrukter. :S

ORIGINAL: Tirnanog

Ta en potet! Spis den og kok den... Ta en potet! Husker ikke helt hvordan den der gikk [:D]
Poteter er bare nyyyydelige! Rå som kokte, med litt smør og salt på... men da ble de ikke så sunne likevel.. [8|] 

HAHA ta en potet ta 4 ta 8 ta alle ta potet ^^ haha

Paprika skal visst hjelpe mot søtsug, har eit stoff i seg som skal hjelpe visstnok, hehe, men er kanskje ikkje d ein ha mest lyst å knaske på..![8D]

Fersk ananas e jo dritgodt og søtt da, mandler går d masse av her, nøtter er bra...! [;)]
Knaskegulrøtter! Melon! (masse gode melonsorter ute å går, drittlei vannmelon, er så masse dårlige vannmeloner syns eg..)
Kan lage deg ein smoothie kanskje, god erstatning for milkshake..! (skulle vel kanskje ikkje nevnt milkshake[8D])
Hmmmm, det var vel d eg kom på i farten..[:)]

Hehe, det var sånn den låt ja [:D]
Da blir det poteter da, regner jeg med!!! [;)]

Grapefrukt demper søtbehovet [;)]

ORIGINAL: Gina H

masse go frukt=)
mmmm.... dyre epler.. hehe.. de spiser jeg masser av nå... sånn 6pk de har på rema 1000, dyre, men kjempe gode og søøøte=)

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

masse go frukt=)
mmmm.... dyre epler.. hehe.. de spiser jeg masser av nå... sånn 6pk de har på rema 1000, dyre, men kjempe gode og søøøte=)

Fy flate, eg også har fått skikkelig kick på sånne rosa epler, så ufattelig gode, må ha 1 kver dag hvertfall![8D]

hadde ikke tenkt  helt på frukten xD
haha! man tenker sikkert ikke så langt når man bare tenker
"KAKER, BOLLER, IS, POTETGULL OG SJOKOLADE" har hatt noen sprekker
men ikke mange, prøver liksom og være sunn!
men med engang jeg har spist den ene sjokoladen får jeg sååå dårlig samvittighet!

Gikk i butikken for en uke siden eller no, da hadde jeg så lyst på appelsin men jeg er jo
så allergisk mot sitrusfrukter. :S

Då hjelper det kanskje ikkje å sei at eg nett har baka 80 store søte saftige kanelboller??[8D][;)]

håhåhå.. kanelboller...ååååå... jeg tenkte å bake mere muffins idag, bananmuffins og gulrotmuffins... kanskje jeg skulle bakt fyllte horn også?

ORIGINAL: mammatilsnart4!

Sukk.. eg sit her å har såååååååååååååååååååååå innigranskauen lyst på frukt, men kan ikkje eta det pga at eg er allergisk!! Hovnar opp i halsen, munnen og får store problem med å pusta.. [&o][8|][:@]

så eg helder meg til sjokoladen... [:)] nettopp ete ein daim!! nammi!

Oida...![&:]
Men du har hvertfall gyldig grunn t å eta sjokkis da!![;)][:D]

Søtsuget tar fullstendig overhånd her!!!! Går å småspiser hele dagen og d kan umulig være bra, ikke rart kiloene kommer på løpende bånd!!!
Men har vært på butikken å kjøpt meg en kurv med nektariner så håper vi d holder i dag... [&:]

ORIGINAL: vetlemeg

Sukk.. eg sit her å har såååååååååååååååååååååå innigranskauen lyst på frukt, men kan ikkje eta det pga at eg er allergisk!! Hovnar opp i halsen, munnen og får store problem med å pusta.. [&o][8|][:@]

så eg helder meg til sjokoladen... [:)] nettopp ete ein daim!! nammi!

Oida...![&:]
Men du har hvertfall gyldig grunn t å eta sjokkis da!![;)][:D]

Jepp, har jo det, men skulle gladelig ha skifta ut sjokkisen med frukt.. Ivertfall av og til..

Ja går faktisk an at eit eple kan overgå sjokolade, ein sjelden gang![;)][8D]

ååååå.. gi meg sjokolademelk, kaffe mokka, sjokolademuffins, brownies, smash, melkesjokolade, mr freeze, safari kjeks... eller hva som helst anna som smaker sjokolade eller kunstig!!!

...bra jeg har for vondt i bekken til å orke tur på butikken nå, kunne blitt dyrt...

Back
Topp