Fysen på mannen

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Andre som er skikkelig fysen på mannen? Både mtp sex og kos?

Jeg får ikke nok av min :p sku aller helst hatt sex minst to ganger om dagen (heldigvis er han med på det de fleste dager) og ligget å kosa i evigheter, bare må ha nærhet med han :p

Sexlysten er ikke helt tilstede akkurat nå, men håper da den kommer tilbake [emoji2]

Ååå, koselig da!! :Heartpink

Haha jeg har hatt en periode som er helt omvendt. Jeg får ikke nok avstand :p Men merker det bedrer seg nå som kvalmen begynner å gi seg.

Jeg er også ganske umettelig, vil ha hele tiden :p

Jeg har nok mer lyst enn mannen; men vi prøver på en gang i uka hvertfall[emoji23][emoji3]ikke lett å få det til å gå opp med dagjobbing på han;turnusjobb på meg pluss ei på snart 2 år som er overalt gitt[emoji23][emoji23]før hadde vi ca annenhver dag[emoji6]

Æsj, nei [emoji23][emoji23]
Haha, har egentlig ikke lyst i det hele tatt. Mannen, derimot, er myyye mer tiltrukket av meg nå, merker jeg. Før kunne det gå ei uke uten at han egentlig hadde lyst. Nå er det hardt med to dager [emoji14]

Får håpe det endrer seg snart [emoji106]
Litt kjedelig når man må lure seg selv til å ha lyst [emoji14]

Jeg er igrunn ganske fysen, ja...og mannen har ingenting imot det :smiley-ashamed008

Men var helt omvendt i starten, da ville jeg helst bare være ifred. Ikke lett å være mannen min alltid tror jeg ;)

Huff her er det ingen lyst:bored: Forøvrig lite lyst de siste årene nesten. Vet ikke hvorfor heller. Har ihvertfall ikke noe med han å gjøre.

Så hyggelig!! Bruk lysten for alt det er verdt :D Tiden hvor det blir vanskelig kommer fort nok!

Her er ikke lysten på plass, syns litt synd i mannen så håper det endrer seg snart.

Nei :p. Jeg er så dårlig at det er jeg ikke :p Men han jobber veldig mye kveld, så blir uansett ikke så ofte :p

Jeg sover på gjesterommet og han sover med minsten :p

Huff, nei stakkars mann! Men tolmodig er han, men skulle ønske jeg hadde litt lyst innimellom... men finner ikke noe lyst når jeg er konstant kvalm:p

Vi har omtrent ikke hatt sex siden jeg ble gravid [emoji23][emoji23] stakkar. Men er man dårlig så er man dårlig haha. Men i daaaaag tror jeg vi skal kose oss litt. For nå har samboer vært borte i en uke. Og man vil ha det når man ikke kan få det [emoji16][emoji23]

Vi har omtrent ikke hatt sex siden jeg ble gravid [emoji23][emoji23] stakkar. Men er man dårlig så er man dårlig haha. Men i daaaaag tror jeg vi skal kose oss litt. For nå har samboer vært borte i en uke. Og man vil ha det når man ikke kan få det [emoji16][emoji23]
Nei samme her.. 1 gang liksom.. var kvalm i 3 mnd da. Men nå er det ingen unnskyldning, bare litt lite lyst. Men lysten kommer dersom han tar initiativ. Han er bare ikke så gira han heller.. hverdagen tar oss. Burde vel sette av tid til kos:)

Back
Topp