Fyrer dere raketter før midnatt??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Gjør dere?

Det har vi. Men begge mine to ligger nå i en døs på sofaen med høy feber... tenkte det var best dem så noen raketter før dem slokner helt. Fyrte opp noen i sta og noen nå. Resten til etterpå selv om jeg må stå alene å gjøre det...

Nei, det er mannen som fyrer, og han gjør det ved midnatt.

Våre er friske da, og jeg har lovet dem, etter deres ønske, å vekke om de sovner, så vi skal ut og se på, og da får de stjerneskudd

Nei!
Bor i tettbebygd nabolag med mange småbarn og husdyr.

Ja gjorde det, en liten "bombe" slik at de skulle få se ute, vekker de ved midtnatt så de får se ute. Bor i boligfelt, og det har blitt skutt raketter i hele ettermiddag og kveld.

Bikkja er egentlig redd, men går bra frem til midnatt, var ute å gikk tur med henne uten at hun merker noe selv om det smalt jevnt :P

Nei. Har ingen raketter i år, men har en hund som er veldig urolig når det kommer til ukjente lyder.

Nei, gjør ikke det. Aldri gjort det, selv ikke når han var yngre. Stjerneskudd har han selvsagt fått være med på tidligere på kvelden, men har heller vekket ham om han har ønsket det de foregående nyttårsaftene. I år har vi ikke raketter i det hele tatt (kun stjerneskudd), så det ble gjort tidligere i kveld.

Vi sender ikke opp raketter uansett, men hadde vi gjort det så hadde vi venta til midnatt. Her har det smelt jevnt og trutt i hele dag, det er fryktelig irriterende. Heldigvis er ikke bikkja vår redd for raketter, men det er veldig mange som er. I min ideelle verden hadde det vært en satt "småbarnstid", si kl 7. Så hadde det bare blitt sendt opp kl 7 og kl 12, ikke noe i mellom :)

Hadde besøk av ei på åtte så her var di vært ut og inn fra di kom :P besøk av et par mannfolk som er veldig glad i fyrverkeri :P

Ble par hylere med eldstegutten og noen stjerneskudd i 21 tiden, men sparte alt det "store" til kl 24. Innmari mye vind her i kveld, så flere hylere og små snurrisser må vente til i morgen:( blir tatt av vinden :O

Vi har kke fyrt opp noe, men nabolaget startet allerede klokken 18.00 :P

Ja, så fort klokka slo seks og det ble lovlig, så dura vi ut og fyrte av noen. :-) Nå skal det sies at vi bare kjøper sånne som ikke bråker så fælt, mest sånne som står på bakken, og at vi bor i skogen uten naboer som bor nær nok til å plages veldig (de plages nok ikke i det hele tatt, for det smalt konstant fra den kanten i hele går). Mannen elsker fyrverkeri, hunden bryr seg katten, og kattene bryr seg mindre. :-)

Nei syns hele sjarmen er å stå ute og fyre opp og se på andre når det faktisk er midnatt :-)

Vi fyrte opp noen kl 18 og prøvde stjerneskudd, er sengetid kl 19. Resten tok vi til rett tid :)

Back
Topp