Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er det hardere BV-ingSkal jammen finne fram en joggedress jeg også! Eller koseklærne mine! Snuppa sover også, så her skal det kjøres på![]()
Her er lillegutt oppe ennå. Har satt han i fanget til far. Ikke lenge igjen nå. Deilig.
Haha, det er jammen godt å være voksen av og tilSitter å håper mikro sovner snart, og gleder meg til de to største legger seg om en time, da er det frem med kaffe, snop og tastefingre.
Har som sagt krysset, så regner med effekten kommer innen få minuttHer er lillegutt oppe ennå. Har satt han i fanget til far. Ikke lenge igjen nå. Deilig.
Haha, det er jammen godt å være voksen av og til![]()
Ja hehe, og siden det er jeg som har betalt for godisen får ikke eksen noeMITT, BARE MITT!!
Jeg har blitt skikkelig flinkHeg kan ikke å tenne opp jeg, bruker en halvtime, mens gubben gjør det på et par minutt. Så veldig koselig ut![]()
Hvorfor må alle friste med alt mulig?!Har og lyst på peis!
Her skal småen i seng nå. Håper han sovner fort. Kjenner eg er klar for fred og ro. Og ostepop, melkesjokolade og brus! <3
Har masse kake i kjøleskapet du kan forsyne deg medHvorfor må alle friste med alt mulig?!Kjerringer!
Hahaha, så egen du erSi at han får smake om han er ute av huset snart!
![]()