Fyr i peisen...

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
ImageUploadedByBV Forum1362938348.410974.jpg
levende lys
ImageUploadedByBV Forum1362938411.868512.jpg
den styggeste joggedressen på
ImageUploadedByBV Forum1362938550.821984.jpg
baby er badet og sover søtt:

Jeg er klar for BV!
ImageUploadedByBV Forum1362938564.244022.jpg

Skal jammen finne fram en joggedress jeg også! Eller koseklærne mine! Snuppa sover også, så her skal det kjøres på :D

Skal jammen finne fram en joggedress jeg også! Eller koseklærne mine! Snuppa sover også, så her skal det kjøres på :D
Ja, nå er det hardere BV-ing :p

Ja, nå skal vi vinne med stil! :D

Her er lillegutt oppe ennå. Har satt han i fanget til far. Ikke lenge igjen nå. Deilig.

Sitter å håper mikro sovner snart, og gleder meg til de to største legger seg om en time, da er det frem med kaffe, snop og tastefingre.

Sitter å håper mikro sovner snart, og gleder meg til de to største legger seg om en time, da er det frem med kaffe, snop og tastefingre.
Haha, det er jammen godt å være voksen av og til ;)

Her er lillegutt oppe ennå. Har satt han i fanget til far. Ikke lenge igjen nå. Deilig.
Har som sagt krysset, så regner med effekten kommer innen få minutt :)

Har og lyst på peis! ;)
Her skal småen i seng nå. Håper han sovner fort. Kjenner eg er klar for fred og ro. Og ostepop, melkesjokolade og brus! <3

Haha, det er jammen godt å være voksen av og til ;)

Ja hehe, og siden det er jeg som har betalt for godisen får ikke eksen noe :p MITT, BARE MITT!!

Ja hehe, og siden det er jeg som har betalt for godisen får ikke eksen noe :p MITT, BARE MITT!!

Hahaha, så egen du er :p Si at han får smake om han er ute av huset snart! :p

Heg kan ikke å tenne opp jeg, bruker en halvtime, mens gubben gjør det på et par minutt. Så veldig koselig ut :)

Heg kan ikke å tenne opp jeg, bruker en halvtime, mens gubben gjør det på et par minutt. Så veldig koselig ut :)
Jeg har blitt skikkelig flink ;) Haha
Mannen jobber borte, vet du. Må ha litt triks i lomma da :D

Har og lyst på peis! ;)
Her skal småen i seng nå. Håper han sovner fort. Kjenner eg er klar for fred og ro. Og ostepop, melkesjokolade og brus! <3
Hvorfor må alle friste med alt mulig?! :p Kjerringer!

Vi skal spise is med friske blåbær og jordbær :-)

Back
Topp