Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Simone
ORIGINAL: Apeloffen ruger
ORIGINAL: Simone
hvitløk
Ikke dårlig forslag.. takk[:D]
Jeg hadde i stedenfor vanlig paprika brukt søtchilli da - ikke sterk men bedre på smak samt litt fersk korianer, rosmarin og timian [;)]
ORIGINAL: Tornerose:D
Skjønte ikke helt det med å skjære av topplokket jeg.. Er jeg teit? Kan unnskylde med at jeg kommer fra dagvakt uten å ha sovet noe særlig inatt?
Tenker forresten litt sånn taco jeg.. Så ville hatt med mais! Og kanskje litt fersk champignon? Har du noe krydder i da?
Skjønte ikke helt det med å skjære av topplokket jeg.. Er jeg teit? Kan unnskylde med at jeg kommer fra dagvakt uten å ha sovet noe særlig inatt?
hehe, du skjærer av topplokket..langsida... sånn at du kan ta ut all innmaten og fylle hele loffen med godis...[:)] Skjønte du?
hehe, du skjærer av topplokket..langsida... sånn at du kan ta ut all innmaten og fylle hele loffen med godis...[:)] Skjønte du?
Later som om jeg skjønte det ihvertfall for å ikke føle meg altfor treig...[:)] Uansett hørtes det sykt godt ut! Litt sånn gryterettfølelse..
FORRESTEN!! Blir det nesten som at du deler loffen i to på langs? Bare at du skjærer litt høyere opp en midten?