fyllt loff... hjelp..please =)

Apeloffen

Forumet er livet
skal ha fyllt loff til kvelds.. sitter her med handlelista og føler at noe mangler;
tomater
kjøttdeig
løk
paprika
fløte
loff
ost
champignon
?
?

Hjeeelp[:D][:D]

ORIGINAL: Simone

hvitløk

Ikke dårlig forslag.. takk[:D]

ORIGINAL: Apeloffen ruger

hvitløk

Ikke dårlig forslag.. takk[:D]

Jeg hadde i stedenfor vanlig paprika brukt søtchilli da - ikke sterk men bedre på smak samt litt fersk korianer, rosmarin og timian [;)]

Pleier egentlig ikke ha paprika i da..Men måtte bare ta det med siden noe manglet.. hehe... Har heller ikke sånne avanserte krydder i huset....[:D]

måtte le litt trodde du mente no helt annet......

purre

kossen lages det??

steiker kjøttdeig og har i biter med tomat, løk +++ tilstutt har jeg fløte over.
Tar av topplokket på en loff, tar ut innmaten og blander noe av dette oppi gryta. Og har tilslutt stæshet oppi loffen, setter i ovn på 200 grader til osten jeg har på toppen er smeltet godt...[;)] Dritgodt! Kan godt ha litt ost inni ogs.. godt med ost[;)]

Setter du på topplokket før du steker den, da?[8|]

ORIGINAL: Orly

Setter du på topplokket før du steker den, da?[8|]

nope, jeg pleier ikke det. Vet ikke om det skal gjøres. Får litt mere av den digge osten vettu, uten ett hardt topplokk i tillegg[:)]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

må innrømme at det gjorde jeg også, gitt[:)]

ORIGINAL: Rara

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

må innrømme at det gjorde jeg også, gitt[:)]

åå? hva da??[:D]

Skjønte ikke helt det med å skjære av topplokket jeg.. Er jeg teit? Kan unnskylde med at jeg kommer fra dagvakt uten å ha sovet noe særlig inatt?

ORIGINAL: Tornerose:D

Skjønte ikke helt det med å skjære av topplokket jeg.. Er jeg teit? Kan unnskylde med at jeg kommer fra dagvakt uten å ha sovet noe særlig inatt?

hehe, du skjærer av topplokket..langsida... sånn at du kan ta ut all innmaten og fylle hele loffen med godis...[:)] Skjønte du?

Tenker forresten litt sånn taco jeg.. Så ville hatt med mais! Og kanskje litt fersk champignon? Har du noe krydder i da?

Tenker forresten litt sånn taco jeg.. Så ville hatt med mais! Og kanskje litt fersk champignon? Har du noe krydder i da?

Nææ, mais ville ikke jeg hatt i.. men det er jo smak og behag[:)] Og champignon ja.. skrev jeg ikke det? hmm.. anyways.. salt og pepper kryddrer jeg med[:)]

hehe, du skjærer av topplokket..langsida... sånn at du kan ta ut all innmaten og fylle hele loffen med godis...[:)] Skjønte du?

Later som om jeg skjønte det ihvertfall for å ikke føle meg altfor treig...[:)] Uansett hørtes det sykt godt ut! Litt sånn gryterettfølelse..
FORRESTEN!! Blir det nesten som at du deler loffen i to på langs? Bare at du skjærer litt høyere opp en midten?

Later som om jeg skjønte det ihvertfall for å ikke føle meg altfor treig...[:)] Uansett hørtes det sykt godt ut! Litt sånn gryterettfølelse..
FORRESTEN!! Blir det nesten som at du deler loffen i to på langs? Bare at du skjærer litt høyere opp en midten?

jepps.. sånn blir det![:D] Pass på å ikke skjær for langt ned da, sånn at du får plass til mest mulig fyll[:)]
Det e veldig godt![:)]

Tøft! Ja, den idéen skal jeg stjele en gang! Tusen taaakk[:)][:)]

Tøft! Ja, den idéen skal jeg stjele en gang! Tusen taaakk[:)][:)]

Værsågoood[:D][:D]

ORIGINAL: Sanka

PLeier å fylle i:
en pk majones blanda med en boks creme fraiche
purreløk
kjøttdeig
baconbiter
mais