"Fyllesyk"

MrsDumbledore

Lille spire <3
Novemberskattene 2014 <3
Føler med fyllesyk når jeg våkner.. hver morgen.... :dead: hodepine, varm/klam, skikkelig tørst og kvalm.
Flere som har det slik?

Dette av.skpet er totalt annerledes enn mitt første.. jeg er helt ødelagt :arghh:
 
Husker det sånn fra tidligere svangerskap! Nå er jeg bare dritkvalm [emoji28]
 
Akkurat sånn jeg har det! Og sånn jeg beskriver til sambo for at han forstå litt hvordan det er
 
Hehe... gikk litt opp og ned i perioder til rundt uke 15 her. Var heller ikke slik med førstemann, dog denne gangen :p
 
Føler med fyllesyk når jeg våkner.. hver morgen.... :dead: hodepine, varm/klam, skikkelig tørst og kvalm.
Flere som har det slik?

Dette av.skpet er totalt annerledes enn mitt første.. jeg er helt ødelagt :arghh:

Har følt meg av og på "fyllesyk" nesten hver dag de 2 siste ukene. Morgen, ettermiddag, kveld. Noen dager verre enn andre:hungover:
 
Jeg har det helt likt, føler meg rett og slett fyllesyk, kvalm, tørst og utslitt. Er 6+3 i dag. Føler meg skikkelig dårlig hele dagen, fryktelig slitsom å være på jobb. Blir så ukonsentrert av å føle meg så uvel, kroppen føles bare OK hvis jeg slapper, noe jeg ikke får gjort på jobben [emoji53]
 
Back
Topp