Fyllesjuk!

MyOwn

Elsker forumet
Je, jeg er jo ikke det da (selvfølgelig...), men det er det nærmeste jeg kommer en god beskrivelse av formen i dag. Helt ugh!! Hodepine, uggen, trøtt, slapp, og humøret ikke heeeeelt på topp.

Kan ikke noen fortelle en vits eller noe, og hjelpe meg med å heise opp geipen?[;)]

En mann med Down syndrom ringer til personalet i basen har får bistand av og er en smule desperat.

" Det er et troll her!!!"
"Slapp helt av sier mannen som tar telefonen. "troll finnes ikke! "

Mannen fortsetter å ringe og fortelle at han har et troll hos seg.

" Dere må komme , jeg har et troll her!!"
"okei da", sier han som tok telfonen. " Du kan slappe helt av for troll finnes ikke, men jeg skal komme ned å hjelpe deg å se ".

Etter en stund kommer mannen ned til personen med Downs. Han går inn i leiligheten og sier " se her - her er det ingen troll!"
" Jo for jeg har låst det inne på badet!" svarer personen med Downs.
Bistandsyteren får nøkkelen til badet og låser opp. i det han lukker opp døra sier han: " se her - ingen troll".

Men når han lukker opp døra får han sjokk. Der står nemlig en dverg med innsamlingsbørse[:D]

Ja takk, det hjalp!!!!

Jeg og [:D] Så får vi bare håpe den får opp humøret til My own[:D]

ORIGINAL: MyOwn

Håper det hjalp litt på humøret hvertfall[:D] Formen får jeg ikke gjort så mye med annet enn å sende deg en klem [:D]

ORIGINAL: MyOwn

Ja takk, det hjalp!!!!

Må bidra med en selv også:

Det satt tre homoer i kameratens badestamp. De drakk, skravlet og koste seg. Plutselig fløt det opp en spermklatt i stampen, og den av dem som eide badestampen ble mildt sagt irritert. "Men hva faen gutter! Jeg har jo sagt hundre ganger at det ikke er lov å onanere i badestampen min! Fy flate, så ekkelt!!!" Homoene ble tydelig ille til mote. En av dem ble spesielt rød i toppen, og skammet seg tydelig mens han rakte opp hånden og sa: "Sorry kompis, men jeg MÅTTE bare fjerte!"

Ææææssj....

Nastyyyy....

Jeg må bidra med en selv også:

Det satt tre homoer i kameratens badestamp. De drakk, skravlet og koste seg. Plutselig fløt det opp en spermklatt i stampen, og den av dem som eide badestampen ble mildt sagt irritert. "Men hva faen gutter! Jeg har jo sagt hundre ganger at det ikke er lov å onanere i badestampen min! Fy flate, så ekkelt!!!" Homoene ble tydelig ille til mote. En av dem ble spesielt rød i toppen, og skammet seg tydelig mens han rakte opp hånden og sa: "Sorry kompis, men jeg MÅTTE bare fjerte!"

Den var bra [:D]

Back
Topp