Fyller opp med

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
boller,kanelboller,skolebrød og forskjellige typer muffins i fryseren som jeg kan ta opp ved barselbesøk:) er 38 uker i dag<3 alt har vært klart lenge så jeg koser meg nå den siste tiden(bortsett i fra dårlig form:p) men noe må man jo finne på,merker det er litt værre å komme til ved kjøkkenbenken da:p så får vi se, hvor mange boller som er igjen når snuppa kommer:D Hehe!

Så flink du er! Jeg kan ikke bake jeg, så her må de ta med seg bakst om de vil ha til kaffen :PP

Så flink du er! Jeg kan ikke bake jeg, så her må de ta med seg bakst om de vil ha til kaffen :pP
Hehe det er sant! Tenker selv at når man drar på barselbesøk og tiden etter det,så er det kjekt å ta med noe:) det gjør jeg alltid,forventer ikke annet enn babykos dit jeg drar;) men nå har jeg tid og ikke ro i kroppen til å kun slappe av;)

Så flink du er da! :D
Her får folk ta med selv! ;) Har fått beskjed om å hviiiiiiile i ukene fremover, så det rådet skal jeg følge ;)

Så flink du er da! :D
Her får folk ta med selv! ;) Har fått beskjed om å hviiiiiiile i ukene fremover, så det rådet skal jeg følge ;)
huff jeg har også fått beskjed om å hvile,men dagene er lange. Så litt baking går vell greit, om fødsel skulle starte nå er det jo ikke for tidlg.
Håper du slapper av og nyter ro og fred:) din første og?

Dagene er veldig lange! Hviler jo selvfølgelig ikke hele dagen.. Blir litt smårydding osv (kanskje litt mer stor-rydding :p ) Men er flink til å slappe av også ;)
Ja, er min første også! :)

Jeg har gjort det samme:) har to langpanner og 20 boller i fryseren, men fremover skal det bare hviles. Og synes faktisk ikke gjester kan forvente og bli vartet opp rett etter fødselen. Da har vi mer enn nok med og komme oss og passe på den lille:D så dersom de ønsker noe til kaffen, får de ta det med selv;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagene er veldig lange! Hviler jo selvfølgelig ikke hele dagen.. Blir litt smårydding osv (kanskje litt mer stor-rydding :p ) Men er flink til å slappe av også ;)
Ja, er min første også! :)
Hehe høres utsom meg, rydder og vasker litt hele tiden:P jordmor var streng med meg,men hun sa jo også at baby er klar for fødsel m den starter. Iløpet av en dag så blir det jo nye tid for avslapping for oss når vi ikke har noen fra før å passe på. Så bare å nyte siste alene tiden med kjæresten og seg selv før den lille kommer tenker jeg:)

Jeg har gjort det samme:) har to langpanner og 20 boller i fryseren, men fremover skal det bare hviles. Og synes faktisk ikke gjester kan forvente og bli vartet opp rett etter fødselen. Da har vi mer enn nok med og komme oss og passe på den lille:D så dersom de ønsker noe til kaffen, får de ta det med selv;)

nei nei helt enig! Gjestene kan ikke forvente seg annet enn babykos og evt hjelpe til litt når de kommer:P i vår familieog blandt venner er det vanlig at gjestene tar med seg serveringen:) men nå har jeg både tid og lyst;) hvor langt er du kommet da?

nei nei helt enig! Gjestene kan ikke forvente seg annet enn babykos og evt hjelpe til litt når de kommer:P i vår familieog blandt venner er det vanlig at gjestene tar med seg serveringen:) men nå har jeg både tid og lyst;) hvor langt er du kommet da?
Da er det jo bare og kose deg med baking:-)

Jeg er 38+1 og går bare og venter i spenning! :D tar dag for dag utifra formen, så baker hvis jeg orker:)

Da er det jo bare og kose deg med baking:)

Jeg er 38+1 og går bare og venter i spenning! :D tar dag for dag utifra formen, så baker hvis jeg orker:)

1 dag før meg altså:) jeg er overraskende rolig og tenker overhodet ikke på fødsel eller tegn på den. Håper jeg klarer å fortsette slik til fødselen starter, kan jo gå 2 uker over også:p spennende tid vi er inne i nå. Synes det har gått så fort jeg

Så lurt å fylle opp fryseren! Det tror jeg jammen jeg skal og en av de neste dagene. Veldig greit å ha til gjester og ikke minst til kveldsmat;, kos og matpakker for store ungene :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

1 dag før meg altså:) jeg er overraskende rolig og tenker overhodet ikke på fødsel eller tegn på den. Håper jeg klarer å fortsette slik til fødselen starter, kan jo gå 2 uker over også:p spennende tid vi er inne i nå. Synes det har gått så fort jeg
Synes hele svangerskapet har gått fort:p men her kan gjerne frøkna komme snart, er lei bekken og lyske smerter... men ellers er det jo bare koselig og gå gravid:)

Så lurt å fylle opp fryseren! Det tror jeg jammen jeg skal og en av de neste dagene. Veldig greit å ha til gjester og ikke minst til kveldsmat;, kos og matpakker for store ungene :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
alltid godt å ta opp hjemmebakt fra fryseren å tine/varme i ovnen:) smaker så godt! Og de store ungene blir nok veldig glad!

Synes hele svangerskapet har gått fort:p men her kan gjerne frøkna komme snart, er lei bekken og lyske smerter... men ellers er det jo bare koselig og gå gravid:)

ja jeg også, føler meg ikke lei! Lei av plagene,men blir vant til å være dårlig også. Men bekkenplagene som kom før 8 uker blir jeg ikke å savne! Blir godt å kunne bevege seg normalt,og slippe å gå med bekkenbelte;) veldig koselig å være gravid, kjenne den lille:) men blir veldig fint med babykos også da;)

ja jeg også, føler meg ikke lei! Lei av plagene,men blir vant til å være dårlig også. Men bekkenplagene som kom før 8 uker blir jeg ikke å savne! Blir godt å kunne bevege seg normalt,og slippe å gå med bekkenbelte;) veldig koselig å være gravid, kjenne den lille:) men blir veldig fint med babykos også da;)
Så absolutt:)

Jeg skal gjøre det samme. Skal lage pizzasnurrer og litt sånn også så slipper vi å styre med middag hver dag og :)
Jeg er bare 37 uker så venter vel en ukes tid før jeg begynner med bakingen ^^

Greit å ha noe å styre med :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Åååh, pizzasnurrer hørtes fantastisk godt ut nå! ♥

Mamma fylte fryseren med pizzsnurrer og kanelboller sist hun var på besøk <3 Men vi har kommet i skade for å spise en del av det alt, så lurer på å bake litt neste gang jeg har en god dag. Hvis det blir flere gode dager før fødsel.

Back
Topp