Fyllepromp

skytte76

Gift med forumet
Det lukter skikkelig fyllepromp når Marie promper om dagen og det er lite hyggelig å blåse henne på magen el føttene når hun gjør det[8|][&o] Det er vel kanskje normalt at lukten forandrer seg når de får fast føde[8|] 

Ikke særlig sjarmerende med skittbleiene lenger nei[:D] Tipper det er én ting dere ikke misunner dobbelt opp av[;)]

Hi,hi!!![;)]
Har delvis dobbelt opp her da....
Ikke helt gode dissa bleien til storgutt her heller...[8|]

ORIGINAL: Hanne79

Ikke særlig sjarmerende med skittbleiene lenger nei[:D] Tipper det er én ting dere ikke misunner dobbelt opp av[;)]

Har to her og, Ole Martin har problem å få det ut så må ha hjelp av klyster ofte. Fy faen og det stinker [:'(]

ORIGINAL: Linni

ORIGINAL: Hanne79

Har to her og, Ole Martin har problem å få det ut så må ha hjelp av klyster ofte. Fy faen og det stinker [:'(]

Huff da. Det hørtes ikke morro ut.
Er veldig glad for at Christian slutter med bleier nå for jeg er ikke veldig glad i å sjifte bleier. Gjør ikke no med Alexander, men Christian er jo litt større da.
Klemmer

Går av og til en uke uten å få det ut fy faen jeg grøsser bare av  tanken på den lukta [:'(][&:][:'(]
Jo lenger det ligger inni jo værre lukter det [;)]

Tihi, har hatt min lillebror på besøk i helga å han var på fylla i går. Mina hadde en kjempe promp i ettermiddag som ingen trodde kunne være den skjønne lille babyen som laga den vonde lukta. Tror du ikke onkel fikk skylda[:D] 

Gutten min har bare hard mage han nå - og hverken promp eller fis[:(]
Stakkars liten!!!

Ikke noe særlig med hard mage nei. Stakkar han da. Hjelper ikke sviskersaften som han liker så godt?

nix -null virkning på den.. [8|] tror jeg..
men han har fått litt malt i dag, da - det hjalp iallefall forrige gang[8|]
denna gangen har det kommet OPP endel malt[:'(]

Back
Topp