9 dager igjen til termin, og jeg føler tiden løper fra meg plutselig For midt oppi alle andre prosjekter jeg startet på toppen av min hyperoptimistiske "jada, rekker jo det!" - periode, har jeg fått for meg at å fylle frysen med enkle, sunne middagsmåltider/småretter til etter fødselen, og kanskje litt småbakst når vi er klar for besøk, det må jeg jo selvfølgelig gjøre. Og aller helst igår, naturligvis
Så da kommer vi til det store spørsmålet: Er det noen som har tips til hva som er enkelt, sunt, gjerne med flere bruksområder, som kan lages ferdig og fryses klart til å bare tine eller varme?
Fra før har jeg laget noen fylte horn med soltørket tomat og fetaost, og horn med spinat, pesto og ost. Men kunne gjerne sett for meg noe mer som kan lages som middagsretter for eksempel
Så da kommer vi til det store spørsmålet: Er det noen som har tips til hva som er enkelt, sunt, gjerne med flere bruksområder, som kan lages ferdig og fryses klart til å bare tine eller varme?
Fra før har jeg laget noen fylte horn med soltørket tomat og fetaost, og horn med spinat, pesto og ost. Men kunne gjerne sett for meg noe mer som kan lages som middagsretter for eksempel