Fylla

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Har dere sett på Fylla som går på NRK3?
Jeg ligger i senga å ser på det på ipaden nå.

Kjenner at jeg ikke savner å være drita eller å dra på grisefylla.

Veldig klar for å bli mamma :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke sett på det, nei, men kjenner at det gjør meg ingenting å være helt fin i formen hver søndag. :D Kunne kanskje ha vært deilig med et glass vin til en passe stekt biff, men pytt, det kommer. ;)

Ikke sett på det, nei, men kjenner at det gjør meg ingenting å være helt fin i formen hver søndag. :D Kunne kanskje ha vært deilig med et glass vin til en passe stekt biff, men pytt, det kommer. ;)

Så enig med deg!
Savner et glass vin med en venninne eller samboeren min, men har ikke savnet det på langt nær så ille som jeg trodde jeg skulle. Munkholm fungere fint for meg :)

Har ingen behov for alkohol nå, men skal ikke nekte meg et par glass hvitvin til en god lørdagsmiddag etter lillemor har kommet til verden;)

Jeg så på Fylla, interessant program. Jeg har aldri skjønt det med å bli drita og at det skal liksom skal være så gøy. Prøvde en del i tenårene og litt i 20årene men aldri skjønt greia. Jeg har alltid synes det har vært ubehagelig overfladisk og synes overhodet ikke det er verdt det dagen etterpå...

Huff nei, det å drikke seg full og fly på byen merker jeg at jeg ikke savner. Året før jeg ble gravid var jeg veldig lite ute på byen uansett, begynner å bli lei (og eldre). Men et gladd rødvin til god mat avner jeg litt. Og utepils!
Men jeg klarer fint å vente altså.

Back
Topp