Fyll til bakt potet

Lizz83

Gift med forumet
Kom med forslag! :-) Jeg har både kjøttdeig og kyllingfilet på frysen. Hva synes DU er digg oppi? :-)

Rømme, bacon og mais. Egon-style!! mmmmm I love it!!! :-D

jeg synes det er best med kryddersmør, mais, rømme, revet ost, bogskinke eller stekte bacon-terninger. kjøttdeig er også godt. prøvde med hjortekjøttdeig her for litt siden, og det var godt det også, men synes nok bacon eller skinke er det beste:)

Hvitløksmør, rømme, skinke/bacon, revet ost, bearnaisesaus hvis jeg har kjøtt/kylling ved siden av.. :)

Kryddersmør, sprøstekt bacon, mais, revet ost og rømme bruker vi. Klassisk, men det er så godt, og vi går ikke lei det! Mmmm.... Kanskje vi skal ta det til middag idag? :)

purreløk, bacon og gullerot liker jeg. Og hiver oppi litt creme fraiche i blandinga :)

baconrømme og
smørstekt vårløk og mais

Mmm... Her kom det mangen gode forslag! Tok opp kyllingfilet til og så tror jeg nesten at jeg må på butikken å kjøpe hvitløkssmør (nam nam). Rømme tror jeg vi har. Kanskje handle litt grønnsaker også... :-)

når vi har baktpotet så har vi følgende som vi har inntil så får en bestemme selv hva en vil ha- bacon,skinkebitter,pølsebiter,ost,mais,krydersmør,hvitløkssmør,røme,dressing,agurk,salat og kjøttdeig krydret med taco kryder. Da har vi stort sett litt til en hver smak

Saltbakte poteter, vi pleier å ha en av to varianter:

Klassisk: Hvitløkssmør, revet ost, sprøstekt bacon, rømme og mais

Taco: Kryddersmør (gjerne hjemmelaga med tacokrydder i smøret), ost, tacokjøttdeig, rømme og mais. 

Naaaamm! Fikk jeg lyst på. Ufint. 

Ost, skinke, purre og mais. Og det aller aller beste, som dere måå prøve er å kjøpe rømme og tortilla dip- Himmelsk godt!!!!! Pøøs på med dip. Liker også ha oppi kryddersmør. Jeg pleier å lage skåler med tilbehør å ha det ved siden av, da kam fylle i poteten etterhvert som man spiser. Kan ALDRI bli for mye fyll.

mamiii skrev:
Rømme, bacon og mais. Egon-style!! mmmmm I love it!!! :-D

Second that!

Tacokjøttdeig, mais og rømme. Så lager du en god salat til å ha på siden ;)

Bruker bare kryddersmør,rømme,bacon og mais jeg:-)

"less is more" 
Micra smør med masse paprikapulver og hvitløk, la det tjukne i kjøleskapet, rør av og til, legg i poteten, ha på ost og mais på toppen, legg en nystekt pepperbiff inntil, server

Back
Topp