jeg synes det er best med kryddersmør, mais, rømme, revet ost, bogskinke eller stekte bacon-terninger. kjøttdeig er også godt. prøvde med hjortekjøttdeig her for litt siden, og det var godt det også, men synes nok bacon eller skinke er det beste:)
Kryddersmør, sprøstekt bacon, mais, revet ost og rømme bruker vi. Klassisk, men det er så godt, og vi går ikke lei det! Mmmm.... Kanskje vi skal ta det til middag idag? :)
Mmm... Her kom det mangen gode forslag! Tok opp kyllingfilet til og så tror jeg nesten at jeg må på butikken å kjøpe hvitløkssmør (nam nam). Rømme tror jeg vi har. Kanskje handle litt grønnsaker også... :-)
når vi har baktpotet så har vi følgende som vi har inntil så får en bestemme selv hva en vil ha- bacon,skinkebitter,pølsebiter,ost,mais,krydersmør,hvitløkssmør,røme,dressing,agurk,salat og kjøttdeig krydret med taco kryder. Da har vi stort sett litt til en hver smak
Ost, skinke, purre og mais. Og det aller aller beste, som dere måå prøve er å kjøpe rømme og tortilla dip- Himmelsk godt!!!!! Pøøs på med dip. Liker også ha oppi kryddersmør. Jeg pleier å lage skåler med tilbehør å ha det ved siden av, da kam fylle i poteten etterhvert som man spiser. Kan ALDRI bli for mye fyll.
"less is more"
Micra smør med masse paprikapulver og hvitløk, la det tjukne i kjøleskapet, rør av og til, legg i poteten, ha på ost og mais på toppen, legg en nystekt pepperbiff inntil, server