Fyfaen :( (dyremisshandling)*dagbladet link*

Grusomt [:'(][:@][:(]

Off :S

Sgo hatt dyrepoliti!

Helt grusomt!
Orka ikke å lese artikkelen. Holdt i massevis med bildet og tittelen [:'(][:(]

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Helt grusomt!

Ja jeg orka ikke lese alt selv, leste noe, og det jeg leste var såpass ille at jeg ikke klarte lese mer :( forstår ikke at noen folk klarer behandle dyra sine sånn...

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Helt grusomt!

Samme her! Så fælt! [:(][>:]

Fyfaen, skulle søren med buret han inne i et gjørme høl uten rent vann og mat!![:'(]

ORIGINAL: Mesaana

Fyfaen, skulle søren med buret han inne i et gjørme høl uten rent vann og mat!![:'(]

Synes alle som behandler dyr og barn dårlig burde fått gjennomgått det samme selv. de er hjelpesløse mennesker/dyr som er helt avhengig av at foreldre/eier er snill mot dem.. verste er de kommer vel unna uten noe konsekvenser, evt en latterlig lav bot.

Fy f....[:@] Jeg blir så fly forbannet når jeg hører om sånt,han bonden skulle hatt akkurat samme behandling[>:][>:]
Stakkars dyr,uff[:(]

HUFF[&o] Stakkers hjelpeløse dyr. Hva får folk til å behandler andre sånn på den måten da[:@] Så det var en kalv der og,den er vel født i den gjørmen[&o]

ORIGINAL: tipp

HUFF[&o] Stakkers hjelpeløse dyr. Hva får folk til å behandler andre sånn på den måten da[:@] Så det var en kalv der og,den er vel født i den gjørmen[&o]

[:(][:(] forferdelig.....

Back
Topp