Fy ...

KathMor

Forumet er livet
Hva gir dere meg?[:-]

Faktisk uten å overdrive - idag er det første dagen jeg har lagt meg til å sove når lillebille sover (jeg er ikke helt frisk enda...) ... Hva skjer da? Joooda, da våkner hu etter 45 minutter... Er mye bråk på utsiden her man f**n heller ... Vil bare sove [:(]

typisk de små[:-] jeg har sovet dårlig inatt,så skal sove sammen med lillegutt etterpå!!

ekke mulig... ikke tatt henne inn enda, i håp om at hun skal sovne igjen... men ser ikke helt ut som det gitt......

hvis dere svømmer i dag selv om du er litt dårlig, så sover hun vel godt etterpå? da kan du sove masse

ORIGINAL: vynne86

HUff.. Da får du prøve igjen neste gang vesla sover ! Unner ingen for lite søvn, og masse god bedring [:)]

sign!

Kunne ønske jeg kunne sove en dupp når Emily skal sove etterpå, men neida, her får vi besøk av Eriks søster og leilgheten ser ikke ut [:'(] trøtt [&o]

Ja er ikke det bare så typiske.

Har du kanskje noen som kan komme å trille en tur for deg mens du sover?

Huff, de dagene der er så TUNGE[:'(]

Håper hun sovner snart, sånn at du får tatt deg en lur[:)]

Nei, har desverre ikke noen sånn luksus tilgjengelig.... Så derfor får jeg forbanne alle de 3 byggeplassene rundt oss her [:@] Noe dritt, og som det har vært snakk om vett dere - denne lunta som ikke er så lang - gjør jo at jeg ser rødt og er virkelig dritt forbanna på alle som lager bråk! De holdt det til og med gående i natt! [:@] Nei merker jeg kunne holdt på i det vie og det breie - men tror jeg dropper det gitt - men far for å høres helt spika gærn ut [8D]

Dropper svømming i dag, når begge to hangler sånn som vi gjør i dag.. jeg har bare ikke orket [&o]

Nei får vel ut å hente henne, stille i 10 min, så sutring, stille 10 min så sutring - men tviler på hun sover... Ber til høyer makter om ei som kan sove med meg på soffan i dag

huff da..
Nå håper jeg dere får en deilig hvil på sofaen sammen!

Du jeg kjenner til det å se rødt på alle som bråker.

Når jeg bodde på Nydalen og Adriana var baby, da kan jeg fortelle deg at jeg så rødt flere ganger ja. Liker før jeg gikk ut på terassen og skrek og kjeftet.

Da holdt de på å bygge blokkene ferdig på solsiden der. Vi flyttet inn i den første ferdige blokken, så det var som å bo på en byggeplass.

Men legg dere på sofaen eller ta med henne inn i senga og amm henne i søvn. Det gjør jeg noen ganger [:D]

ååå er det ikke typisk! Ikke noe arti å være i dårlig form og ikke få hvile. God bedring[;)]

Back
Topp