Fy søren!

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg har aldri vært så skremt før som jeg ble akkurat nå[8D]

Jeg og sambo satt i stua og ante fred og ingen fare. Plutselig kommer det rare rasle lyder fra soverommet.
Både jeg og sambo løper inn for vi ble jo bekymra for Elias. Og ned fra senga til Elias hopper katta til de vi leier hos[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg søren meg helt panikk og tok katta i nakkeskinnet å kasta ho på dør.
Elias hadde jo det bra han men tenker på gru på hva som kunne skjedd!!!

Aldri meg skal ruta få stå på gløtt altså. Den stod opp i en time mens jeg trilla i dag. Så katta har nok vært her siden halv1 i dag....

FY SØREN! Er så sinna nå!!! Forbaska katter altså!

Huff da [&:] Hvis den har vært der så lenge hadde jeg sjekket rom og seng for kattetiss [:@] Ææææsj [:'(] (det kunne faktisk gått gæli det der [:o] )

ORIGINAL: FrøkenFryken

Huff da [&:] Hvis den har vært der så lenge hadde jeg sjekket rom og seng for kattetiss [:@] Ææææsj [:'(] (det kunne faktisk gått gæli det der [:o] )

Virker ikke som hun har gjort det. Vet at hun er husrein også. Men ser hun har ligget og kost seg i undertøyet mitt[:@][:@][:@] Har nok ligget der før hun hoppa oppi senga til Elias.

Katter er dritskumle når det kommer til babyer..Har selv katt,passer godt på den for å si det sånn[:-] Men nå er den flytta ut virker det som[8|]

vi har katter å det går bra men du må alltid ta forhånds regler slik som jeg lar ikke kattene være inne på samme rom som ludvik når vi ikke er der å hvis jeg skal dusje og han ligger på stua så kaster jeg ut kattene. man skal alltid respektere dyr, for de er faktisk dyr og ting kan skje. men akkurat på dette punktet er kattene skumle. grøsser når mann tenker på hva som kan skje,

ORIGINAL: Mari3

vi har katter å det går bra men du må alltid ta forhånds regler slik som jeg lar ikke kattene være inne på samme rom som ludvik når vi ikke er der å hvis jeg skal dusje og han ligger på stua så kaster jeg ut kattene. man skal alltid respektere dyr, for de er faktisk dyr og ting kan skje. men akkurat på dette punktet er kattene skumle. grøsser når mann tenker på hva som kan skje,

Huff, den katta til de vi leier hos er så plagsom. Kommer inn i hytt og pine, men aldri klatra inn ruta. Vi kan ikke ha katt ettersom at sambo er allergisk.

Æsj, ja! Liker ikke katter!

Liker heller ikke hunder opp i ansikte på barn!
Men sambo; De må jo få lov til å hilse på da! (Bikkene til søstra og morra hans, og den ene er helt vill og skal bare sleike deg i annsiktet. Helst i munn og nesa.[:'(])
Jeg; JA, men ikke oppi ansiktet på babyen! Og ikke på henda til babyen! (Hun putter jo de henda i munn hele tiden)

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: Mari3

Huff, den katta til de vi leier hos er så plagsom. Kommer inn i hytt og pine, men aldri klatra inn ruta. Vi kan ikke ha katt ettersom at sambo er allergisk.

Det er mannen min også, men takket være noe som heter petal clean så tåler han de, det finnes for hund katt og små gnagere. kjempe fint og pelsen deres blir så god å myk.
slitsomt med inpåslitne katter, vi har to hunner plus 4 kattunger for tiden så her er det liv. den hunnen som fikk kattunger gikk ned så mye når hun diet ungene at vi har begynt å fore henne med grøten til  ludvik så når han ikke spiser opp maten sin så gjør hun det. og hun har faktisk begynt å lagt på seg, så baby grøten er bra for mye rart.

Jeg elsker katter men skjønner at de er dyr, vi måtte avlive den ene her for ikke så lenge siden da han tisset på tingene til ludvik og begynte å fly på ungene uten for varsel ble veldig aggresiv etter vi fikk ludvik,var vondt men kunne ikke ha det slik

Nei huff det hørtes skremmende ut ja![&:] Jeg også HATER katter, så hadde nok kasta katta rett i søppla hvis jeg hadde funnet den på Even sitt rom!![8D]

ORIGINAL: Disturbia

har ei pusi! og katta har aldri lagt sæ oppi i verken vogn eller sengen her...
hun har en liten tøystol ho bruke å ligge oppi på rommet t preben:)(preben har kje dør på rommet sitt)
og ho passe på vogna når vogna står ute så kje andre katte kommer i nærheita...[:D]

Høres ut som ei kjempe flott katt da!
Denne katta er også kjempe koselig, men litt skummel med tanke på at hun var oppi senga til Elias[&:]

Back
Topp