Fy søren så kjedelig....bestilt kjole på nett

Dragemamma

Forumet er livet
*MIA*
Som de fleste sikkert har funnet ut så er det ikke mye som er av pentøy på hennes...

Jeg er ikke den som pleier å handle klær på nett, og i alle fall ikke fra utlandet!, men tenkte at siden det om litt er julebord og juleselskaper så kan jeg jo bestille meg en kjole. Syns det var mye til en fornuftig penge på asos.

Var å hentet forsendelsen i dag. Og kjolen hadde nok vært litt finere i en str større :( Blææææ :P

Sjekker ut hvordan man gjør det med retur i forhold til å bytte str og greier...men siden den var over 200 kr er det jo betalt toll på den, og dette må søkes om å få tilbakebetalt om man ønsker det. Og på returlappen som fulgte med i pakka står det at man kan returnere for å få tilbake pengene. Og returen må man betale selv i tillegg til at man selv står ansvarlig for pakken frem til den er hos asos. Det vil si at blir den borte på veien så forsvinner jo alle verdier...

Kjedelig... føler risken ved å sende kjolen tilbake og utgiftene ved retur og arbeidet med å få tilbake tollavgiften (som på kjolen bare var litt over 100kr) gjør at jeg like gjerne kan selge kjolen på finn.no e.l.

Dumt når det blir så tungvindt...

Så kjedelig at den ikke passet :-(
Er også litt skeptisk å bestille klær på nett, spesielt fra utlandet, nettopp pga størrelser osv.
Liker å prøve på først.
Hadde også solgt den fremfor å "stresse" med retur, toll osv.

BLÆ!! Skal ikke være lett, nei :(

Usj, så kjipt! Har desverre vært i samme situasjon et par ganger... :(
Bare til å legge den ut for salg ja.. Håper du får solgt den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Typisk. Derfor jeg også er skeptisk til klær jeg ikke får prøvd selv.
Men høres lurt ut å selge den. Er det ikke sånn markedsplass her på forumet også?

Akkurat dette gjør at jeg kvier meg for å bestille gravid jakke... Trenger mildt sagt en varmere en enn den jeg har nå! Også er det ikke så greit å vite hvilken str man vil være i januar, februar, mars, hvor det også er kaldt... Blæ :rolleyes:

Derfor det også er greit å sjekke på forhånd hvordan det er med retur o.l. Kjempekjedelig når str er feil :-(
Lykke til med salget videre, du får nok solgt den tenker jeg :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Derfor det også er greit å sjekke på forhånd hvordan det er med retur o.l. Kjempekjedelig når str er feil :-(
Lykke til med salget videre, du får nok solgt den tenker jeg :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Enig! Er det ikke fri frakt og retur, bestiller jeg ikke! Men skjønner det med toll blir litt vanskelig!

Hei, jeg har også bestilt fra Asos og venter i spenning på om kjolene kommer til å passe.Kan jeg spørre om hvor lang tid det tok fra du bestilte til du fikk pakken, og hva betalte du i toll?

Sent from my iPad using BV Forum

Sniker litt :) Legg ut bilde her da, så kanskje noen ønsker å "ta over" den :D

Typisk. Derfor jeg også er skeptisk til klær jeg ikke får prøvd selv.
Men høres lurt ut å selge den. Er det ikke sånn markedsplass her på forumet også?

Jo det er det jo.
Er bare ikke så mange som er "mindre" enn meg :P

Størrelsen er 6 - bestilte den for alle de målene var større enn jeg er, men så står det XS på den, og det vet jeg jo at kan bli smått i noen tilfeller. Hadde de bare oppgitt str i XS S M L osv så hadde jeg da bestilt S :P jaja... da lærte jeg i alle fall det :P

Æsj så kjedelig! Håper du får solgt den fort :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp