fy søren *lang*

poca og krapylene

Elsker forumet
nå er jeg trøtt og sliten å egentlig litt sjokka.......[8|]

har ikke sovet på snart 1 døgn nå.
satt oppe i går/dag klokka halv 3 med stoooore planer om å gå å legge meg. plutselig hører jeg en bankelyd fra badet[&:]

når jeg kommer inn på badet får jeg sjokk!!!!
der ligger sambo på gulvet uten klær ,kliss våt av svette ,i forsterstilling å vrir seg i smerte[:o]

jeg skjønnte ingenting ,og han klarte såvidt å stønne frem at han hadde vondt i magen. jeg ringer etter ambulansen ,og til svigerinna mi ,for å spørre om sambo sin bror kan møte sambo på sykehuset. jeg hadde ikke mulighet ,siden vi har 2 små unger ,og jeg ikke turte kjøre uten lappen.

så etter en liten stund kom han til seg selv igjen ,og jeg ringte opp alarmsentralen å sa at han var blitt bedre ,så de stoppa ambulansen. Jeg turte ikke legge meg igjen ,for jeg var redd for å ikke våkne hvis det skjedde igjen. Nå ligger han å sover ,og får IKKE lov å gå på jobb i dag......Nå sitter Liam å ser på playhouse disney ,og skal snart kle seg å gå i barnehagen. så skal jeg ta med sambo til legen etterpå.....fy f så redd jeg var.....smerten han viste i ansiktet var helt forferdelig å se. stakkars elsklingen min[:(]

takk for at du gadd å lese så tidlig på morran...hehehe

ojjj så skummelt då :( kan godt forstå at du blei redde og såg et uttrykk på sambo så du aldri før hadde sitt før :( men d e nå godt at han har d bedre nå då ^^ håpe alt e i sin skjønnaste orden:D men ja nektan å gå på jobb e  bra hehe ^^ å bra å ta an med på skjekk hos legen =)
Lykke t *krysse fingrane for at alt e bra*

ORIGINAL: Hello Kitty86

ojjj så skummelt då :( kan godt forstå at du blei redde og såg et uttrykk på sambo så du aldri før hadde sitt før :( men d e nå godt at han har d bedre nå då ^^ håpe alt e i sin skjønnaste orden:D men ja nektan å gå på jobb e  bra hehe ^^ å bra å ta an med på skjekk hos legen =)

der e isje sjangs i havet for at ann får gå på jobb nei.....han kan jo drømma..hehe
han sidde å ringe te jobben nå....så nå ska eg ta ann me te legen....lille syge pusen min..hehehehe

ORIGINAL: oliversMamma

huff da[:(] det kan ikke ha vært hyggelig.. men har en ide om hva det kan være! voksne kan også få kolikk.. faktisk! en bekjent av meg fikk det.. å det var det samme som du beskrev.. hmmm.. kan ha vært det? et lite forsag fra meg bare.. [:)] og hvis det var det så går det nok bra nå. for vi voksne ordner får det bare litt. ikke som de små som har det over lengre tid..

jøss!!! det visste jeg ikke at gikk ann...så sprøtt[8|]
men kanskje det kanskje..finner vel utav det når han er hos legen etterpå.

god bedring ja... høres ikke ut som en fin natt nei

[:o][:o][:o]uffda.... bare og dra han til legen.... Tenkte på blindtarmen med en gang jeg da....
Sørg for at han blir sjekka ORDENTLIG[>:] ikke la deg slå til ro med luft i magen eller avfeiende andre plager....

Masse go bedring til din kjære og håper ikke det er noe alvorlig..

Trøztrekozkoz

Huff, tenkte på gallestein  jeg da, DET er vondt det, og kommer i anfall som kan gå fort over... Bin there, trodde jeg skulle dø første gangen jeg fikk det, aaaante jo ikke hva det var...

God bedring til mannen din, håper de finner ut av det!!!

Off, det må ha vært en forferdelig opplevelse! Håper legen finner ut hva det var og at dere slipper å oppleve noe sånt igjen.

ORIGINAL: MercedesBærta

Huff, tenkte på gallestein  jeg da, DET er vondt det, og kommer i anfall som kan gå fort over... Bin there, trodde jeg skulle dø første gangen jeg fikk det, aaaante jo ikke hva det var...

God bedring til mannen din, håper de finner ut av det!!!
[/quote

Det tenkte jeg også!!!!!

God bedring til han iallefall!!!!

ORIGINAL: poca og krapylene

ORIGINAL: Hello Kitty86

der e isje sjangs i havet for at ann får gå på jobb nei.....han kan jo drømma..hehe
han sidde å ringe te jobben nå....så nå ska eg ta ann me te legen....lille syge pusen min..hehehehe

hehe ^^ håpa at alt e bra =) vente på opdatering

ORIGINAL: ToveMora31

[:o][:o][:o]uffda.... bare og dra han til legen.... Tenkte på blindtarmen med en gang jeg da....
Sørg for at han blir sjekka ORDENTLIG[>:] ikke la deg slå til ro med luft i magen eller avfeiende andre plager....

Masse go bedring til din kjære og håper ikke det er noe alvorlig..

Trøztrekozkoz

Så grusomt å måtte oppleve noe slikt både for han og deg[&o]
Vet hvordan det er å være så bekymret for noen[&o]

Håper dere får svar hos legen, at dere slipper å leve i uvissheten om hva det var.

[:)]

For en grusom opplevelse[:(] Håper det går bedre med han idag. Det kan faktisk være kolikk som noen nevner her, voksne kan også få det og det er grusomt vondt. Lurt å sjekke ut om det kan være gallestein eller nyrestein også.

God bedring til samboeren din[:)]

Back
Topp