Fy søren *Klage/syte/syns synd på meg tråd*

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Så sliten, trøtt og energiløs jeg er i dag. Er nærmest litt tragisk spør du meg. Heldigvis var jeg en duracel kanin i går og fikk unnagjort alt husarbeidet, så i dag har jeg kun vasket og brettet klær, + litt oppvask. Har sovet 6 timer sammenhengene i dag på dagtid, men er enda like trøtt....

Og med ei syk vannkopp spredene tulle, så blir det ikke lettere...! Satse på at det er litt mer energi i morgen, og at denne ekle kvalmen også har gitt seg! Tenk å gå rundt å være så trøtt og sliten hver eneste dag. Stakkers menneske! [:'(]

God bedring. Har det sånn i dag selv. Har sovet/ligget i senga siden kl 1130. Migrene, kvalm, 0 energi.
Vi får håpe morgendagen blir bedre.

Uff, sender masse god bedrings klemmer deres vei! [:)]

Er vel en del av pakkeløsningen dette...[>:], men er vel den lille som krever sitt. Morsomt å tenke på hvor mye energi og krefter en liten på noen mm kan ta fra moren sin [8D]

huff :( ikke noe koselig å ha det sånn.
ønsker deg god bedring!!

ORIGINAL: *Sperminator*

Er vel en del av pakkeløsningen dette...[>:], men er vel den lille som krever sitt. Morsomt å tenke på hvor mye energi og krefter en liten på noen mm kan ta fra moren sin [8D]

Ja. Har tenkt på det samme. Det er jo bare et bittelite frø der inne og likevel påvirker det formen så mye. Jeg merker at jeg ikke tåler like mye som før. Blir fort sliten og MÅ hvile. Denne uka har jeg presset meg selv for hardt og må nå ta smellen for det. Tror jeg kommer til å si ifra om graviditeten til sjefen min til uka faktisk. Jeg må ta hensyn til det i forhold til stress. Var hos legen i dag og hun var ikke fornøyd med blodtrykket (selv om det egentlig var lavere enn tidligere). For å unngå sykemelding så må man nok heller ta hensyn før det går helt galt.

ORIGINAL: Ella~83

Ja. Har tenkt på det samme. Det er jo bare et bittelite frø der inne og likevel påvirker det formen så mye. Jeg merker at jeg ikke tåler like mye som før. Blir fort sliten og MÅ hvile. Denne uka har jeg presset meg selv for hardt og må nå ta smellen for det. Tror jeg kommer til å si ifra om graviditeten til sjefen min til uka faktisk. Jeg må ta hensyn til det i forhold til stress. Var hos legen i dag og hun var ikke fornøyd med blodtrykket (selv om det egentlig var lavere enn tidligere). For å unngå sykemelding så må man nok heller ta hensyn før det går helt galt.

Veldig bra sagt, er helt enig med absolutt alt du skriver her.

Her har jeg også hatt en CRAPPY dag.. Så kvalm og sliten.. Mannen er ute så jeg håper at snuppa sover hele kvelden og natta, jeg orker ikke å løfte meg..[:'(]

ORIGINAL: Rappo

Her har jeg også hatt en CRAPPY dag.. Så kvalm og sliten.. Mannen er ute så jeg håper at snuppa sover hele kvelden og natta, jeg orker ikke å løfte meg..[:'(]

"Godt2 å høre at jeg ikke er alene [:)]

Huff.. Stakkar deg!! Håper du slipper å ha flere slike dager i svangerskapet og at du snart blir kanin igjen [:D] Kjenne meg veldig igjen, men jeg blir så utålmodig i tillegg - noe som desverre går litt over snuppa. Prøver jo å la være å la ting gå ut over henne, men er ikke alltid like lett[&:]

Stor klem sendes din vei :D

Tusen takk [:D]

I dag er jeg Duracel kaninen igjen, godt å ha litt energi igjen [:D]

Back
Topp