Fy,så urettferdig!!!:(

maltesers

Forumet er livet
Å herregud. Sitter å griner her nå. Er det mulig[:(][:(].

Å...jeg vet ikke hva jeg skal si..tårene bare triller nedover kinnene her..det er ikke rettferdig at foreldre skal overleve barna sine og en så liten gutt også...[:(]

[&o][&o][&o] huff tøff lesing

Jeg bare gråt når jeg leste det jeg og!! Hva skal man si til sånt!![:(]

Finnes ingenting en kan si som kan gjøre det bedre heller. Er det mest forferdelige som kan skje foreldre. Skulle ikke vært lov!

Tårene bare renner, dette var så fryktelig vondt å lese!!! [:(][:(][:(]
Hvordan kan verden være så urettferdig??? Hvorfor må noen oppleve slikt??? Så utrolig vondt og uten mening...
Sender mine tanker til familien som står i dette, og lillegutt som venter på Gud.

ORIGINAL: Maanestråle

Hvordan kan verden være så urettferdig??? Hvorfor må noen oppleve slikt??? Så utrolig vondt og uten mening...
Sender mine tanker til familien som står i dette, og lillegutt som venter på Gud.

Signerer denne jeg.. ufattelig trist...

Huff, jeg sitter på jobb og griner som bare det[:(][:(] Får så vondt i hjertet[:(] Jeg hadde ikke klart og sluppet sønnen min et sekund[:(] Jeg hadde hatt ham i armene mine døgnet rundt[:(] Nei, det klarer ikke å beskrives[:(] Det er da vi virkelig bør sette pris på det vi har og når jeg kommer hjem i dag skal ungene mine få laaaaaaaaaaaaaaaaaaange klemmer og de slipper ikke unna taket mitt.....

[:(]

[:(][:(][:(][:(]

aner ikke hva jeg skal si... :(

har en venninne som har mistet 3 barn i leukemi... :( (venninnen til sambo egentlig)

huff så grusomt[:(][:(]
Stakkers gutt og ikke minst familien, er så urettferdig at så små skal få det[:(]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Signerer denne jeg.. ufattelig trist...

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Uff...har ikke ord

Så ufattelig trist.. foreldre skal aldri måtte begrave barna sine[:(][:(] Sender mange trøsteklemmer til hele familien! 

både meg og gubben sitter her og griner[:(]
Det er noe av det mest hjertekjærende jeg har lest.[:(]

[:(][:(][:(] uff så forferdelig.. har ikke ord, så urettferdig[:(]

helt helt forferdelig. gråter og gråter og kan ikke forstå hvordan foreldre skal overleve en sånn sorg.

Back
Topp