Fy, så ekkelt!!!

~Stjernemor~

Elsker forumet
Fikk vite i går at en nabo her er blitt dømt for pedofili.....................
Han fikk tilogmed strengere straff enn det som ble begjært fordi bevisene var så sterke og graverende

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

jeg blir helt kvalm og matt av å tenke på det.......
gamle grisen....

Æsj ![:'(]
det er en som kom ut fra fengsel for 1-2 år siden pga det her..
men han er heldigvis kjempe gammel no...

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

[:o][:'(][:@][&:][&o]

[:'(]

[:@][:@][:'(][:'(][:@][:@]

[:'(][:'(][:'(][:'(][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]

Fysj![:'(]

Vet at det har hendt her i nabolaget også, men har ingen ansikter....Dessuten er det noen år siden.
Men det er jævlig å tenke på at det finnes i nabolaget.[:(][:'(][:@]

ORIGINAL: elf

Ekkelt! Godt han er sperret vekk nå [:'(]

Det verste er at han ikke sitter inne ennå! Han venter på soning!

Grrrrrr...... Kom her med han så skal jeg flå han og lage lampeskjerm av han[:@]

ORIGINAL: lomo

skummelt det å ha en slik i nabolaget ,får ikke håpe vi har det

Jeg visste heller ikke noe før i går, så bor han 4 hus bortenfor oss[&o][&o][&o][&o][&o][:'(]

ORIGINAL: hotsnuppz

godt han ble tatt då
[:'(][:@][:'(][:@]

Huff det er grusomt ekkelt!!! Men tenk alt vi ikke vet om folk i nabolaget, det skjuler seg nok noen slike flere plasser.... [:'(][:'(][:'(] Bodde en her, men han døde for ett par år siden.

Men tross alt bedre å vite enn å ikke vite.. Hadde en i nærmiljøet der jeg vokste opp som var veldig hyggelig og snill, mot alle - særlig smågutter fikk vi vite etter en stund da han ble dømt for overgrep mot 6 små gutter og 1 jente! Alle fra vårt nærmiljø[:'(][:@][:@][:(][:(][:(]

Han var jo litt spesiell, men godt likt av veldig mange!!! Det er så skummelt!!! Man skal være forsiktig...

Han har heldigvis flytta til gokk nå da, og jeg vet at hans nye naboer er advart!!!

ORIGINAL: **Tonje**

Huff det er grusomt ekkelt!!! Men tenk alt vi ikke vet om folk i nabolaget, det skjuler seg nok noen slike flere plasser.... [:'(][:'(][:'(] Bodde en her, men han døde for ett par år siden.

Sånne ting er jo dessverre ofte skjult for de nærmeste familiemedlemmene og......
Her er også bla. barnebarnet til denne mannen inne i bildet[:'(][>:][:o]

herregud. leste SAMBO først jeg, så ble nesten letta[8D] men ekkelt ja[:'(]

ORIGINAL: nr 4

[:@][:@][:'(][:'(][:@][:@]

Back
Topp