fy så dyrt

vimsa79

Forumet er livet
det er for ett par nye pupper da...[;)]
å ja etter drømmen te gubben har jeg sjekket ut litt nemlig det ligger på mellom 20 og 34000 kr.
så sjekket vi på prisene i thailand der lå det på ca 14300...
hm kombinere ferie og nye pupper tro[8|]

Er det ikke litt riski å gjøre slikt i utlandet da? Lykke til iallefall

Hadde aldri turt å gjort det i Thailand!!!! Du hvet aldri!!!? [8|] Viss sambo hadde drømt om at jeg skulle ta silikon hadde jeg freeeest [:@] Her er det i så tilfelle jeg som vil det, han sier de er fine som de er [:)] (jeg har bittesmå...[&:])

nei gjør det ikke for hannes del, har snakket om det i over 10 år....for mine er bare skinnlapper...etter 3 svangerskap og en rakettulykke
ulempen med å gjøre det der nede er at skulle det skje noe så er det ikke bare å reise å fikse det...

Nei d er akkurat det, kansje bedre å invistere i en Norges operasjon (selv om d er veldig dyrt..[&:]) Godt at du gjør det for din egen del! Jeg har litt lyst jeg også....

xen ville gjerne at jeg skulle, men vi hadde ikke råd og som  jeg sier så er det noe som skal gjøres for kunn mn egen selvfølelse... fyller nesten ikke en a en gang jeg da. så når jeg hadde melkespreng etter vessla brykte jeg b liksom

Skjønner dere som har sånne problemer som beskrevet her, men KLARER ikke forstå de som tar inplanatsjone bare for å få store pupper eller de henger litt, eller gubben presser på. Mener helt bestemt at en skal i utg.pkt være glad i den kroppen en har. Kjenner en som har gjort det og det ser bare så teit ut at det er godt gjort, tror damen er 47 kilo og 160 og DE !!!!!!!!!! puppene. Men det er tross alt bare min personlige mening da..

nei bare for å ha store el at di hengers el noen andre mener du bør er ikke jeg for heller. men dette er ett problem for meg, og det skal ikke være mega pupper. puppene skal passe til kroppsstørrelsen min.
men det å kunne fylle en b el kansje c hadde vært fint. nå er jeg ikke større enn 1.61 og veier 47 og da sier det sseg selv at jeg ikke kan ha større en max c 

er ikke greit når di blir for store heller.... men både for oss med for små og for dere med d og oppover så hadde det vært greit å kunne få kjøpt seg bh som man faktisk synes er fine og som ikke koster alt for mye

men som jeg sier til mamma: kunne dere ikke sørget for mer gjevn fordeling mellom meg og store søs hun har da opp i e el f!!!!!!!!!!!

postordre??? er det billigere...[;)]

Tremenningen min har fjernet ene brystet pga brystkreft og valgte å ikke ta imot tilbudet om silikon. Står respekt av det syns jeg...

postordre har jeg ikke tenkt på[8D][8D]

ja det er jeg ening i det er sterkt å ikke sette protese der[:)]

det er greit eden, sender du det meg posten da eller[8D]

ORIGINAL: ludri

Hadde aldri turt å gjort det i Thailand!!!! Du hvet aldri!!!? [8|] Viss sambo hadde drømt om at jeg skulle ta silikon hadde jeg freeeest [:@] Her er det i så tilfelle jeg som vil det, han sier de er fine som de er [:)] (jeg har bittesmå...[&:])

Samme her [8|]

Back
Topp