Fy mat...!

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Det eneste jeg har lyst på av mat nå om dagen er roastbiff og ostesmørbrød med serrano skinke.. Wtf :o

Ingenting annet smaker og jeg blir heller gående å være sulten:!

What to do???

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

Du kan spise serranoskinke h is den blir godt stekt feks. Rundt asparges eller oppå pizza;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Stek skinken!! :) jeg kommer til å spise rosa biff jeg ja... Norsk kjøtt som er godt stekt på utsiden er jeg ikke redd for.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er noe annet med kvernet kjøtt, det må stekes godt

Sent from my iPhone using BV Forum

Franske oster.. sukk.. Tine garanterer at deres mykoster er trygge for gravide, men Tine sine oster smaker på langt nær som de ekte franske

Eneste jeg blir å savne er salami :( Og biffen er jo best når den er rosa inni, men går greit å steke den godt og i 9mndr :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Eneste jeg blir å savne er salami :( Og biffen er jo best når den er rosa inni, men går greit å steke den godt og i 9mndr :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Jeg spiser salami, spurte jordmor sist svangerskap og hun da at det var det var helt trygt her i Norge:) det velger jeg å høre på;)

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Parmesan er stort sett laget av melk som IKKE er pasteurisert så nei, den anbefales ikke dersom den ikke er skikkelig vamrbehandlet.
Eks i lasagne som har vært i ovnen går. Stø på pasta, ikke så mye.

Men det kan hende det finnes parmesan som er pasteurisert for alt jeg vet. Sjekk pakken i dagligvaren :)

Parmesan er stort sett laget av melk som IKKE er pasteurisert så nei, den anbefales ikke dersom den ikke er skikkelig vamrbehandlet.

Men det kan hende det finnes parmesan som er pasteurisert for alt jeg vet. Sjekk pakken i dagligvaren :)

Har det storsett i maten, så den blir jo varmebehandlet. Bruker å strø oppå også. Men det er jo lett og droppe. Men kan jo se hva som står på pakken.

Eg har sååå lyst på fårepølse :P

babyjente 27 Juli ♡

Jeg spiste en brødskive med roastbiff............ :o :o

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Jeg drømmer om sushi :p står man bare skal holde seg unna tunfisk. Men spurte hvor fersk laksen var der vi pleier å kjøpe, og de sa at de hadde så mye kunder at den var fersk hver eneste dag. Spiser jo bare laks :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Åh, dette visste ikke jeg.. Har bare gått utifra det som stod på matportalen, har spist parmesan nå nylig jeg :/

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Eg har sååå lyst på fårepølse :P

babyjente 27 Juli ♡
Ååh, det hørtes godt ut..! Eller salami tenker vel jeg på. Jeg pleier driste meg til en skive når sambo åpner en helt ny pakke. Er jo så delte meninger om den salamien, men var det ikke noe sånt om hvis den hadde vært fryst? At det var trygt da? :)

Åh, dette visste ikke jeg.. Har bare gått utifra det som stod på matportalen, har spist parmesan nå nylig jeg :/

Jeg visste det heller ikke før bare noen dager siden.

Sist var jeg ikke så hysterisk på hva jeg spiste. Men nå kjenner jeg at jeg er litt mer var, men alt med måte tenker jeg. :)

Ååh, det hørtes godt ut..! Eller salami tenker vel jeg på. Jeg pleier driste meg til en skive når sambo åpner en helt ny pakke. Er jo så delte meninger om den salamien, men var det ikke noe sånt om hvis den hadde vært fryst? At det var trygt da? :)

Jo eg tror det, men likevel bare fra helt ferskåpna pakke.. Men tenkte bare la det være no i begynnelsen :) når eg gikk på overtid i sommer gafla eg innpå med fårepølse.. Heh :P

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp