Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eneste jeg blir å savne er salami Og biffen er jo best når den er rosa inni, men går greit å steke den godt og i 9mndr
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Parmesan er stort sett laget av melk som IKKE er pasteurisert så nei, den anbefales ikke dersom den ikke er skikkelig vamrbehandlet.
Eks i lasagne som har vært i ovnen går. Stø på pasta, ikke så mye.
Men det kan hende det finnes parmesan som er pasteurisert for alt jeg vet. Sjekk pakken i dagligvaren
Åh, dette visste ikke jeg.. Har bare gått utifra det som stod på matportalen, har spist parmesan nå nylig jeg :/Parmesan er stort sett laget av melk som IKKE er pasteurisert så nei, den anbefales ikke dersom den ikke er skikkelig vamrbehandlet.
Eks i lasagne som har vært i ovnen går. Stø på pasta, ikke så mye.
Men det kan hende det finnes parmesan som er pasteurisert for alt jeg vet. Sjekk pakken i dagligvaren
Ååh, det hørtes godt ut..! Eller salami tenker vel jeg på. Jeg pleier driste meg til en skive når sambo åpner en helt ny pakke. Er jo så delte meninger om den salamien, men var det ikke noe sånt om hvis den hadde vært fryst? At det var trygt da?Eg har sååå lyst på fårepølse
babyjente 27 Juli ♡
Jeg visste det heller ikke før bare noen dager siden.Åh, dette visste ikke jeg.. Har bare gått utifra det som stod på matportalen, har spist parmesan nå nylig jeg :/
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3
Ååh, det hørtes godt ut..! Eller salami tenker vel jeg på. Jeg pleier driste meg til en skive når sambo åpner en helt ny pakke. Er jo så delte meninger om den salamien, men var det ikke noe sånt om hvis den hadde vært fryst? At det var trygt da?
To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 <3