Fy for en morgen!!

*Kolibri*

Forumet er livet
Starter med at vesla roper "mamma" hundre ganger før sambo finner ut at han må hente henne..er han som skal ta henne om morgenen siden jeg har lillebror.
Så da han dukker opp hyler hun "nei, bare mamma" hundre ganger og kaster dynen, puten, vannflasken sin, smokken og bamsen sin på gulvet. Hun prøver å slå han x antall ganger..og tilslutt kommer hun til meg selv, da slår hun i veggen og jeg spør om hun er sint, hun svarer "jeg vil slå pappa!"

ARGH! tok 1 time før hun roet seg for hun skulle slå alt mulig her hjemme og kaste rare ting på gulvet..er lei av denne sjalusien nå[>:]
God morgen liksom[>:]

Og stakkars sambo blir faktisk lei seg..han syns ikke dette er noe gøy lenger, hun oppfører seg jo som om han er pesten selv[&:]

Her ligger vi ofte i senga og koser litt alle 4 om vesla våkner før mannen er reist. Da vil hun ligge mellom oss og holde mini i hånda[:)]
Jeg syns det har hjulpet mye hos oss for da føler hun seg ikke utestengt fra meg og mini. Ammer jeg så spiser hun frokost med pappa eller så må hun vente til mini er ferdig - ikke alltid like fornøyd med det. Sover mini så står vi ofte opp sammen (i hverdagen) og så ammer jeg mini ved bordet om hun våkner mens vesla spiser.

Akkurat det samme her hvis det er noen trøst. Og det er ikke lett altså.
Skulle ønske man sov hele natten og orket å stå opp tidlig. Sofie er nå oppe mellom 05 og 06 så jeg hadde ikke vært menneske om jeg måtte opp da. Hjelper ikke å sove på ettermiddagen da, man skal jo ha ett liv også imellom.

Nei, huff, skjønne dere godt, Peder blir også lei seg av at hun bare vil ha mamma og slår etter han. [&o]

Back
Topp