Fy! For en kommentar!

BflyW

Elsker forumet
Jeg har registrert meg på LiveJournal og legger stort sett daglig inn et innlegg der. Jeg setter alltid innleggen til 'friends', sånn at kun de jeg har satt på min venneliste kan se hva jeg skriver.
Jeg har en liten, fast 'vennegjeng' der, og vi deler det meste av detaljer med hverandre.

I dag var jeg glad og fornøyd og la inn dette innlegget:

I am not one who normally say I look good - but I honestly think I look good pregnant, and I enjoy it so much that I dare say it here (to friends). :-)
I really have a belly now! I swear, in the beginning of this week, I said I had not (but that it MAYBE felt different?).
But now!!!
If  I use a measure tape and measure around the lower part of the belly, it is about the same as before (yeah, I know, I am overweight). But even though I have had that awful stomach hanging there, my waist has always been thin (Really shaped like a pear). But now??? The uterus is clearing moving up, pushing everything else higher up, and suddenly my waist is gone, and my upper part of the stomach has grown 4 - 5 cm the last 3 days!!!!
I have a lot of old clothes that still fit - but I only look fat in those... So I decided to wear mommy pants today - and suddenly I just looked pregnant! I thing I look good!!! Hehe

[hadde satt inn bilde av min mage her]

Distre som jeg er om dagen glemte jeg å sette den til friends, så den sto som puplic i ca 5 minutter. Nok til at en drittsekk kunne kommentere (anomymt):

kids are worthless...you should have swallowed rathe than spreadding your gash

Helt ærlig - jeg tar meg ikke nær av det.
Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk GIDDER å bruke tid og energi på det!

For en uintelligent tosk sier nå jeg!

Noen har så kjedelige liv at de må ødelegge andres lykke for å glede seg selv.... sånne skal man ikke bry seg om, og om du føler deg vakker så er jeg sikker på at du er det også!! Det sies at gravide kvinner stråler, og det tror jeg at de gjør også, såfremt de er lykkelige og stolte av seg selv, noe du tydelig er nå. Ikke bry deg om en dust på nettet - ut med magen, og opp med haken; du skal  bli mor, og du er nydelig!!

ÅÅÅÅh!!!
Om jeg ikke ble såret av den kommentaren på nettet - så ble jeg det av svigermor!

Her er magen min - jeg synes den er fin!
Vi var akuratt ute å spiste (Feiret min manns 30 års dag.) Jeg hadde på disse klærne, så det var akuratt dette hun så!
Så klarte hun å si: "Neste gang jeg ser deg har du vel fått mage da!"
Jeg svarte at det har jeg da allerede...
"Ja, men sånn fin gravide-mage mener jeg!"
ARGH!!!

Vi skylder på hormoner nå, for jeg tror kanskje at du tolker det negativt - kanskje hun mente noe annet??

Uansett - vær stolt - drit i de som skal ødelegge!

Back
Topp