Fy, for en dag.......

litjtrøndern

Glad i forumet
Da kan jeg melde meg inn i "sover-dårlig-om-natten-klubben"[:'(]

I natt sov jeg ekstremt lite... pga bekkenet ligger jeg på sateng-laken, og har sateng-pyjamasbukse på. Slik har vært den eneste måten for meg å få snudd meg på natters tid uten å skrike ut i smerte....
Men pga at jeg må ha på bukse ble det dritvarmt i natt, og ble også potte tett i nesa, og var oppe på do tre ganger... bekkenet ble godt brukt i går da vi handlet inn til påske og jeg fant ikke noen god liggestilling..[:'(]

Dette førte til at jeg var underernært av søvn og hvile i dag, sambo driver og hjelper til å pusse opp hos svigerfar, samtidig som jeg har vært alene hjemme med Håvard som har vært helt på tuppa i dag, og sutrer for absolutt alt..
Sliiiiiiiiiiiten nå.....[8|]

huff, dette ble langt og sutrete, men måtte bare få det ut..

Huff, høres ikke bra ut. Håper du får det bedre i natt da. [:)]
Skal teste det der med sateng laken og bukse. Hørtes lurt ut.
Sliter med bekkenet jeg og.

Phu, det må være sinnsykt varmt! Prøvd en silkeboxer istede? Håper du får ei bedre natt i natt da. Klarer meg forløpig uten sateng under meg (hater det). Men blir en del stønning når jeg skal snu meg, ja! Og sambo sier at jeg puster som en hval, så her sover vi begge litt dårlig![:D] 

Huff,hørtes ikke noe godt ut det nei![:-]Dagen blir helt ødelagt hvis man ikke får nokk søvn,å i allefall hvis man har grinete unger atpåtill!Håper du får nokk søvn i natt da!Å at du får hvilt deg litt!Krysser fingrene for en goooooooooood natt søvn for deg!

Daakar deg....det er ikke greit alt gitt...håper det ikke får blitt verre nå da, og at du får sove bedre i natt [:D]

Tror det hjalp at dere krysset fingre for meg jenter!![:)]
I natt har jeg sovet som en stein... joa, våkner hver gang jeg snur meg fordi jeg må støtte magen med rundt[;)] den er tung nå[:D]
Ikke opp på do før klokka fem[:)]
Skal sies at det var to grader i natt også da, mot åtte natt til i går. men nesa var åpen i natt!!!

Uff da ! Håper du får en mye bedre natts søvn i natt og at du får hvilt deg i løpet av dagen !
Trøsteklem fra meg ![:)]

Back
Topp