Fy flate så utspekulert

Kimsi

Forumet er livet
Elisa spiser pupp annenhvert måltid på dagen, men nå fikk hun to på rad så da er d sikkert ikke så mye melk igjen. Men hun tok brysvorta mellom gommene og dro til. Jeg sa " AAAAUUU!!" og da skrattet hun... Er d mulig...

he he he.. det der gjør Sara også, så ja. Det er mulig.[:D]

Kjenner til det ja, her tar mini brystvorta mellom tennene (har både oppe og nede) og biter godt til. Jeg sier au, og der ligger mini med det gliset!! vet tydeligvis veldig godt at de gjør noe som er vondt ja.

ORIGINAL: Nuffelitan

Ouch [&:] Den er vond! Blir enda verre når ho får tenner! Lover deg [&:]

SIGN!!!

hørtes vondt ut[&:]

Hehe, ja noen fordeler med å ikke amme er det jo. [;)]

Er jo litt morsomt med de små. Som faktisk ler når man sier au...[:D] Lurer på når de slutter med det? Hehe..

ORIGINAL: ms.olsen87

hørtes vondt ut[&:]

Akkurat det samme gjør Mali å.... Men med 2 tenner nede!! Har bitemerker under den ene brystvorta nå, og er mer sår enn rett etter fødselen.. [:'(]

Og hun stooooorgliser når jeg skvetter til og småhyler NEI!!! eller AU!!! Tydeligvis gøy å ødelegge oss mammaer!!! [:'(]

Men må bare innrømme at etter råd fra flere så klyper jeg henne nå litt i låret når hun biter, tar henne fra og venter litt før hun får mer... Ser ut til å funke her!

ORIGINAL: Bergenstøsa

Hehe, ja noen fordeler med å ikke amme er det jo. [;)]

Er jo litt morsomt med de små. Som faktisk ler når man sier au...[:D] Lurer på når de slutter med det? Hehe..

hihi!!! SIGN!!

Back
Topp