Fy flate, dette gråter jeg av!!!

• Trådstarter Trådstarter Luthien05
  • Opprettet Opprettet
L

Luthien05

Guest
Kjerka vi gifta oss i står i flammer!!
Her snakker vi null redning.

Trodde ikke jeg kom til å reagere såpass, men jeg gråter faktisk.

[&:] uff hadde nok gjort det selv og.... du ahr jo tros alt et minne der i fra...

klem

Jeg har ikke noen tilknytting til Hønefoss kirke.. Ikke til kirker i det hele tatt,
så syns ikke dette var så trist.. Men sikkert tragisk for dem som liker kirker..

ORIGINAL: Smiley87

Jeg har ikke noen tilknytting til Hønefoss kirke.. Ikke til kirker i det hele tatt,
så syns ikke dette var så trist.. Men sikkert tragisk for dem som liker kirker..

Jeg liker på generelt grunnlag ikke at det brenner.
Er ikke personlig kristen, men ei kjerke jeg har vært i i dåp, konfirmasjoner, vitnemålutdeling, konserter og eget bryllup - det betyr noe for meg.
Kirker på generelt grunnlag  betyr noe som samfunnet rundt de, så jeg syns det er ille hver gang ei kjerke brenner.

Og nå særlig denne, som jeg har minner fra.

Jeg liker på generelt grunnlag ikke at det brenner.
Er ikke personlig kristen, men ei kjerke jeg har vært i i dåp, konfirmasjoner, vitnemålutdeling, konserter og eget bryllup - det betyr noe for meg.
Kirker på generelt grunnlag betyr noe som samfunnet rundt de, så jeg syns det er ille hver gang ei kjerke brenner.

Og nå særlig denne, som jeg har minner fra.

Har aldri vært inne i Hønefoss kirke heller jeg da.. Så har nok ikke den "følelsen" for kirka som du har:)
Lurer på hva som gjorde at det begynte å brenne jeg da.. [&:]

Skjønner det er trist ja!
Vet du hvorfor det brenner?

ORIGINAL: Babelle

Skjønner det er trist ja!
Vet du hvorfor det brenner?

ingen anelse, håper det var det tekniske anlegget/varmeovn eller noe sånt. Ellers går det brannstifter løs i Hønefoss sentrum..

"kondolere"

[:(]

Back
Topp