fy fl...

Så på de forrige episodene, det er visst nye nå, å av de så jeg 2 min så gadd jeg ikke mer, var heeeelt annerledes hehe;p

Savner også de gamle episodene fra sykehuset i England. Synes flere av jordmødrene i den nye serien virker lite profesjonelle.. Også er det uvant å se fødende bli tilbudt og nesten presset på smertestillende med en gang man kommer inn på føden. Virker som det ikke er rom for å føde en naturlig fødsel og at den holdningen smitter over på den fødende. Som igjen kan skape frykt hos kvinnen rundt det å føde uten smertestillende.

Det første samboer sa var at slik er det på sykehus hvor man betaler fra egen lomme de tjenester man får. Han mente at de prøver å "selge" mest mulig.. Ikke vet jeg, men totalt forsjellig fra norsk helsevesen vertfall! Jeg er glad jeg skal føde på et norsk sykehus!

jaa, husker de sa at 90% av alle fødende der brukte epidural :O crazy etter min mening:( men hun jeg så når jeg skreiv hadde så innmari til smerter å bare hyyylte, å babyens hjertefrekvens gikk ned, å vakuumdingsen virket ikke, så de sleit med å få ut barnet, kjente jeg holdt på å dååne i såffan :P

Back
Topp