Fy fan, ser dere oprah??

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
jasj....
at det går an....[:@]

Kjente jeg ble skikkelig kvalm av det innslaget[&o][:(]

Jeg gikk akkurat glipp av det, måtte stelle vesla.
Hva som skjedde med den gamle mannen? Fikk med meg at han måtte på sykehus etterpå?.

Hjemmehjelpa sto å slo løs på gamle syke mannen.. Som på ingen måte kunne forsvare seg.. Kjente øynene fyltes med tårer her..

ORIGINAL: lindaen

Hjemmehjelpa sto å slo løs på gamle syke mannen.. Som på ingen måte kunne forsvare seg.. Kjente øynene fyltes med tårer her..

[&o]

Eneste positive er at USA har faktisk skikkelige straffer så ho får som fortjent..

Håper han har det bra nå..

ORIGINAL: Rebecca85

[&o]

Eneste positive er at USA har faktisk skikkelige straffer så ho får som fortjent..

Håper han har det bra nå..

Hun rømte landet! Ja, nå har han det bra.. Han er jo slagpasient da, men som datteren sa så smiler han hver gang hun kommer, å det er nok for henne.. [:)]

Huff, kanskje lik så greit at jeg gikk glipp av det da.

syntes d va rimelig ekkelt m han mannen som gikk inn i huset t ho jenta å kledde på seg klærne hennes å lukta på undikken. skikkeli ekkelt

ORIGINAL: akra

syntes d va rimelig ekkelt m han mannen som gikk inn i huset t ho jenta å kledde på seg klærne hennes å lukta på undikken. skikkeli ekkelt

uff ja..fikk noen med seg åssen han kom seg inn hele tiden??

ORIGINAL: elinex

ORIGINAL: akra

uff ja..fikk noen med seg åssen han kom seg inn hele tiden??

nope tru ikke dæm sa noe om hvordan han kom sæ inn...ekkelt

Back
Topp